8 Reacties

4 jaar geleden

Verloskundige even bellen.

4 jaar geleden

Bel je verloskundige, zij kan je het beste helpen. Hopelijk niks ernstig. Succes ermee! ❤️

4 jaar geleden

Ik zou ook de verloskundige even bellen. Ik snap wel heel goed hoe je je voelt. Heb ook in december een miskraam gehad en het maakt je toch behoorlijk onzeker. Heel veel succes, hopelijk is het onschuldig

4 jaar geleden

Ach, snap de onzekerheid. Ik zou toch even de verloskundige bellen. Sterkte!

4 jaar geleden

Ik heb het weekend exact hetzelfde gehad!! 1 rood stolseltje en daarna nog wat roze afscheiding. Na 2,3 toiletbezoekjes was het weer voorbij.. nu al weer een halve week rustig. Voel me nog steeds super zwanger, in tegenstelling tot oktober. Dat is toen ook uitgelopen op een miskraam. Daardoor denk ik nu wel extra onzeker maar we moeten gewoon hopen op een goede afloop. Wanneer mag je weer voor een echo?

4 jaar geleden

Ik heb de verloskundige gebeld... we kunnen helaas niets meer doen dan afwachten... over 2 weken mag ik langskomen voor een echo en ze gaat me vrijdag weer bellen om te kijken hoe het dan is....

4 jaar geleden

Het kan twee kanten op gaan, die onzekerheid is heel vervelend! Hier ook een miskraam in december en nu weer zwanger. Ik zou inderdaad de verloskundige even bellen. Als het alleen een beetje roze is en je bent net zwanger kan het nog goed van de innesteling zijn.

4 jaar geleden

Reactie op Lisavo

Ik heb het weekend exact hetzelfde gehad!! 1 rood stolseltje en daarna nog ...
Over twee weken.... maar voel me er zo onzeker bij... en het is heel wisselend mijn emoties...