Zwanger plus hele gezin thuis

Hanna28
8 dagen geleden
Volgen
Hoi hoi! Er zijn vast meer mama's (2be) in een soort gelijke situatie; Ik ben momenteel zwanger van ons 2e kindje, nu 5+1. Ik heb ook een hele lieve maar drukke peuter van 2 thuis, en een vriend die de bovenverdieping heeft geclaimd voor werk. Ik studeer zelf nog volledig aan het hbo en moet mijn colleges gewoon volgen via een digitaal klaslokaal op gezette tijden. Ik kan dus niet op een ander tijdstip bezig helaas. Daarnaast ben ik ook heel erg moe ivm zwangerschap en wil ik het liefste de hele dag op de bank liggen. Dit gaat natuurlijk niet. Hoe doen jullie dit thuis? Ik heb al een schema gemaakt en mijn zoon en ik gaan 3x per dag lekker naar buiten. Toch kom ik de dag amper door. Iemand tips?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
6 reacties
DimS
8 dagen geleden
Herkenbaar. Ik moet thuiswerken en dat is ook een grote uitdaging. Mijn dochtertje kijkt een uurtje een filmpje, dan werk ik. En drie kwartier speelt ze in bad, dan zit ik ernaast op een krukje met mn laptop ook even te werken. Rest van mn uren die ik moet werken doe ik savonds, als het me lukt. Maar ben inderdaad ook veel sneller moe.
  • Rapporteren
Laum02
8 dagen geleden