55 Reacties

5 jaar geleden

Lieve lieve schat! Niks naars naar je moeder MAAR laat je mooie dag niet verpesten door iemand anders zijn idealen en ideeën over hoe het leven zou moeten gaan. Zwanger zijn en trouwen met de liefde van je leven zijn als het goed is een van de mooiste herrineringen en ervaringen die je zult hebben! GENIET!!!!!! Neem een vriendin mee! En anders ga ik wel met je mee passen! Voor mij is niks te gek! Ga voor je eigen geluk en laat je niet gek maken🥰🥰🥰🥰🥰

5 jaar geleden

Kan zeker! Mooi juist!

5 jaar geleden

Doen waar jij je goed bij voelt! Er zijn ook speciale jurken voor zwangeren vrouwen! Bellyfashion in zoetermeer ziet er heel leuk uit!

5 jaar geleden

Ik ga 28 juli zwanger trouwen, mijn beste vriendinnetje is in november zwanger getrouwd, ook al verloofd voordat ze wist dat ze zwanger was. Ze was echt prachtig! Ik vind dat het zeker kan! Je moet doen wat goed voelt, maar denk dat je zeker erg prachtig kan zijn met zwanger trouwen 🥰

5 jaar geleden

Doe wat je hart je in geeft! Laat je niet leiden door anderen. Het gaat om jou en jouw vriend. Jullie beslissen en de rest heeft dat gewoon te respecteren. Ook al is het je moeder. Je mag best zeggen dat bepaalde gedachten of opmerkingen jou kwetsen. Ik geloof zonder foto dat je zult stralen en die dag er prachtig uit zal zien!

5 jaar geleden

Wees trots op je zelf. Je bent vast prachtig nu je zwanger bent 🥰 gelukkig ga je met je man trouwen en niet met je moeder.

5 jaar geleden

Ik zou het zelf niet willen omdat ik ten 100 zou willen genieten van die zware dag zonder zware enkels en ee' harde buik haha. Maar proficiat!!! Helemaal niets raar mee overigens. Onze oudste dochter was 19 maanden toen we trouwde, en ze was ons bruidsmeisje

5 jaar geleden

Owww mijn eerste gedachten........ doeiiii mam ........ jou bruiloft echt geniet ervan. Zwanger trouwen is ook echt heel mooi en genieten. Ik ben zelf getrouwd toen ik 7 mnd zwanger was...... feestje jurk alles er op en er aan. Tuurlijk was ik savonds kapot maar hè echt een wereld dag om op terug te kijken. Doe wat jou gevoel zegt. Volgende keer jurken passen zonder je moeder

5 jaar geleden

Ik vind het wel kunnen maar ik heb er ook voor gekozen om vroeger te trouwen. Onze datum was 21 augustus 2020, maar we zijn getrouwd op 21 december 2019. Deels omdat we geen zin hadden om zoveel te spenderen aan een trouw en ook omdat we bezig waren voor een kindje, en ik vind het wel mooi staan, maar ik zou me alleen maar zorgen maken en ik zou niet volledig kunnen genieten. (We zijn klein getrouwd, alleen familie en beste vrienden. Smorgens naar het gemeentehuis en smiddags op weekend naar amsterdam) het mooiste weekend van mijn leven.

5 jaar geleden

Wij gaan ook trouwen voor de baby er is. Alleen hier weinig romantisch. Meer om alles in een klap te regelen.

5 jaar geleden

Ik ga ook trouwen 4 September, heb een jurk gekocht bij belly fashion in Zoetermeer.

5 jaar geleden

Wat naar dat het nu zo voor je voelt. Ik snap je gevoel wel een beetje. Ik ga in oktober trouwen en vond een trouwjurk met een buik erin toch tegenvallen. Volg je gevoel en laat je niet gek maken door je moeder hoor

5 jaar geleden

Tuurlijk kan dat! En niet alles staat mooier met maatje 36, je mag toch juist super trots zijn op je buik nu! Volgende keer misschien met iemand anders gaan passen die wel helemaal achter jullie keuze staat? Is zonde om de leuke voorbereidingen te laten ‘verpesten’ toch. Collega van is ook getrouwd toen ze zwanger was en zag er echt prachtig uit 😊 Wel hebben ze bewust een deel van de foto’s zo laten maken dat het niet duidelijk was dat ze zwanger was. Gewoon voor het geval dat er nog iets niet goed zou gaan, dan wilde ze het niet op alle foto’s laten terugkomen. Maar ze was volgens mij nog iets korter zwanger toen.

5 jaar geleden

Ik heb zelf maatje 46 maar ben dan wel niet zwanger getrouwd maar ook zwanger of met een grotere maat kun je er prachtig uitzien. Heb mezelf nog nooit zo mooi gevoeld als op mn bruiloft. Vind het heel kwetsend als mijn moeder zo zo praten en zou dan lekker zonder haar een jurk gaan uitzoeken.

5 jaar geleden

Wij gaan 25 juli a.s. trouwen. Ik ben op dat moment ook 25 weken zwanger. Niet gepland, maar het is nou eenmaal zo. Oorspronkelijk zouden we op 24-4-2020 al getrouwd zijn, maar i.v.m. corona moesten wij onze bruiloft cancellen, maandje daarvoor ontdekte we de zwangerschap. Ik had mijn jurk in oktober 2019 al uitgezocht en gekocht. Moet nu last minute toch mijn jurk laten vermaken, maar dat is dan maar zo! Nu hebben we iets moois voor later ook, want op deze manier is ons eerste kindje toch een beetje aanwezig geweest op de bruiloft! Gewoon lekker van genieten en je niks wijs laten maken door anderen. Het is jullie dag! :D

5 jaar geleden

Ik vind het juist heel mooi, trouwen gaat om de liefde en in je buik groeit het resultaat daarvan! Veel plezier met het zoeken van een mooie jurk ☺️

5 jaar geleden

Lekker trouwen joh! Ik het ook graag willen. Mijn vriend is niet zo van het trouwen.

5 jaar geleden

Reactie op jcpmx

Lieve lieve schat! Niks naars naar je moeder MAAR laat je mooie dag niet ve ...
Precies dit, niks meer aan toe te voegen. Geniet en vier de liefde!

5 jaar geleden

Ik vind het prachtig om zwanger te trouwen! Wij zijn ook verloofd afgelopen augustus alleen ik was erg bang dat ik me niet lekker zou voelen. Daarom ervoor gekozen om te trouwen als ons kindje geboren is. Dit neemt niet weg dat ik het juist heel mooi vind als je, je mooie babybuik ziet in een trouwjurk😍😍. Ik zeg dus: DOEN!

5 jaar geleden

Ik heb gisteren (23+2) mijn trouwjurk uitgekozen voor mijn bruiloft over 4 weken. Ik vind het juist mooi op deze manier!