46 Reacties

4 jaar geleden

Waarom moet je thuis blijven dan? Ik ben verpleegkundige en 6 weken zwanger en moet gewoon blijven werken? :)

4 jaar geleden

Hier ook een leerkracht! Nu 4 weken zwanger maar nog niets bekend gemaakt. Ook heel veel twijfel nu met alles wat er gaande is, maar ook erg bang voor de beslissing zoals hij bij jou is genomen! Ik ga er maar eens goed over nadenken hoe of wat... Jij in ieder geval sterkte en ik hoop dat je het een beetje geheim kunt houden!

4 jaar geleden

Ik ben geen leerkracht. Maar ambtenaar bij de overheid en daar mag iedereen vanaf morgen thuiswerken. Ik vind het ook allemaal dubbel. Ik heb ook helemaal geen zin om iemand te vertellen dat ik zwanger ben in deze situatie. Erg hé..

4 jaar geleden

Hallo allemaal, ik ben huisarts en 6 weken zwanger en ik werk natuurlijk ook gewoon. Er is absoluut geen extra risico voor zwangere vrouwen als je gezond bent. Er is geen verticale overdracht van het corona virus naar de foetus ook al loop je het op. Groetjes

4 jaar geleden

Ik ben ook verpleegkundige in het ziekenhuis waar we dus te maken hebben met zowel verdachte patiënten als positieve corona patiënten . Zolang ik de preventieve maatregelen neem volgens het isolatie protocol kan het geen kwaad om gewoon te werken dit natuurlijk wel nagevraagd bij hygiëne en infectiepreventie. Ben inmiddels 5+5 zwanger. Waarom moet je precies thuis blijven dan? Heb je klachten van de luchtwegen of koorts?

4 jaar geleden

Ik ben ook leerkracht en 5 weken + 4 zwanger. Ik heb het niet verteld aan mijn leidinggevende. Vanwaar dat je nu thuis moet blijven? Heb je bepaalde klachten?

4 jaar geleden

Ik ben ook leerkracht, ben 6 weken en heb het al wel verteld aan mijn directrice (andere redenen) maar hoef absoluut niet thuis te blijven. Ze kwam wel vragen of ik het een beetje in de gaten wilde houden (handen wat vaker wassen ofzo), maar verder niets. Zou niet weten waarom ik niet kan werken.

4 jaar geleden