46 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op JannaP

Ik ben politieagente en zal ook nog gewoon moet blijven werken. Het staat m ...
Ik werk ook bij de politie (niet als agente) en ik had begrepen dat zodra je zwanger bent, je niet meer de straat op mag. Heb je het nog niet verteld?

4 jaar geleden

Ik ben ook docent en ik heb het nog niemand verteld. Ik zit nu, doordat de scholen gesloten zijn, vanuit huis te werken. Ik twijfel echter of ik de verloskundige al zou moeten bellen. Ik heb afgelopen donderdag een positieve test gehad. Maar nu met het hele coronavirus...

4 jaar geleden

Ik twijfel zelf ook wat ik moet doen. Ik zit nu thuis omdat de scholen dicht zijn, maar we gaan blijkbaar toch weer open voor examenklassen. Er zitten al een leerling en een collega in isolatie... Ik ben vooral bang om koorts te krijgen. Mijn collega ligt aan de beademing, dat is ook verschrikkelijk. Het Rivm zegt dan weer dat er geen extra risico's zijn. Wat te doen, pfff, ik weet het niet.

4 jaar geleden

Ik twijfel zelf ook wat ik moet doen. Ik zit nu thuis omdat de scholen dich ...
Ja zo lastig he. Maar probeer naar je eigen gevoel te luisteren

4 jaar geleden

Bij mij (verpleegkundige) kwam net vanavond het nieuws dat zwangeren niet meer met Corona verdachte of bewezen patiënten mogen werken. Helaas werd ik hierdoor gedwongen iedereen te vertellen dat ik zwanger ben. Echt een stomme tijd zo, kan helemaal niet genieten van de zwangerschap. Ontzettend zenuwachtig of de echo wel goed is volgende week.

4 jaar geleden

Reactie op jemuw

Bij mij (verpleegkundige) kwam net vanavond het nieuws dat zwangeren niet m ...
Snap je helemaal super vervelend om zo gedwongen te moeten vertellen dat je zwanger bent.. hier ook werkzaam als vpk in t ziekenhuis. Hier nog geen beleid dat je als zwanger niet meer hoeft te werken met corona (verdachten) patienten maar wel mijn baas al op de hoogte gesteld zodat ze er een beetje rekening mee kunnen houden achter de schermen dat ik nie op de corona afdeling ingepland wordt of iig zo min mogelijk wat echt wel een opluchting is hoor.. Probeer toch te genieten van je zwangerschap!