25 Reacties

4 jaar geleden

Wij wonen wegens onze verbouwing samen met mijn ouders en die hebben we het direct verteld. Nu ik met de quarantaine binnen moet blijven en van thuis uit werk vind ik het nu wel makkelijker om te zwijgen tegen al de rest 😁

4 jaar geleden

Reactie op Laura1991

Wij wonen wegens onze verbouwing samen met mijn ouders en die hebben we het ...
Dat heb ik ook. We zien nu toch niemand persoonlijk en via de telefoon wil ik het liever niet vertellen. En voor de vriendinnen moet ik nu ook geen excuses verzinnen waarom ik geen wijntje drink. 😆 We zullen de positieve kanten van de coronatoestand ook maar meepikken zeker (al zijn die beperkt 🤷🏼‍♀️)

4 jaar geleden

Wij twijfelen nog, nu nog maar op 5 weken. Maar maken ons zorgen om gezondheid ouders ivm leukemie en COPD in combinatie met corona. Denk dat we het we vroeg gaan vertellen maar wachten nu nog even. Het is wel heel pril.

4 jaar geleden

Wij wilde het allemaal niet maar ik moest wel op mn werk🙈 de arts heeft mij namelijk thuis gezet. Werk in een cruciale functie/vitale functie en door mijn suikerziekte en beginnende zwangerschap hebben ze mij aangeraden alles en iedereen even te ontlopen daar er geen bewijzen of iets zijn dat het wel of niet schadelijk zal kunnen zijn.......dinsdag hebben we de eerste echo 9 weken ben ik dan. Het is de trouwdag van mijn ouders dus hebben besloten het hun al wel te gaan vertellen en dan ook de zijne. Het wordt voor mij ook een behoorlijke marathon die ik doorga ivm mn suikerziekte, dus vind het daarom ook fijn het te kunnen delen met mijn ouders.....

4 jaar geleden

Reactie op happy-us

Wij wilde het allemaal niet maar ik moest wel op mn werk🙈 de arts heeft mi ...
Dat is inderdaad pittig elise! Succes met het hele traject! 🍀