19 Reacties

5 jaar geleden

Kan nog hoor. Gewoon lekker doen. De blije doos, prenatal. Babydump. Bij blokker kan je er ook 1 krijgen

5 jaar geleden

Baby dump vond ik de leukste. Bon kan je via hun website doen. Kruidvat via de website, krijg je ik dacht luiers. De anderen ben je denk ik te laat kwa aanmelden, maar prenetal en blokker hebben ook.

VRIEND

5 jaar geleden

Kan nog steeds, prenatal, blokker, zeeman rompertje, babydump etc zijn al meerdere topics over zijn met de zoekfunctie te vinden. Je geeft bij aanvraag well al je contactgegevens af dus krijgt een hoop reclame mail en enkele belletjes maar die kan je daarna gewoon afmelden/afwimpelen als je geen interesse hebt.

5 jaar geleden

Je kzn alles nog aanvragen heb de boxen vorige week pas gehaald vele kan je ook laten opsturen maar vind dat niet echt waard die verzendkosten

5 jaar geleden

Je kunt ook na de zwangerschap nog heel wat babydozen ophalen. Dat moet dan wel volgens mij binnen 3 maanden na de geboorte.

5 jaar geleden

Babydump vond ik het leukste de rest was teveel reclame troep

5 jaar geleden

Reactie op Mootje88

Babydump vond ik het leukste de rest was teveel reclame troep
Nou maak je mij nieuwsgierig ☺️ die ga ik ook binnenkort halen. Moet er toch langs

5 jaar geleden

De babydump,blokker en prenatal zijn wel leuke dozen. Kruidvat krijg je luiers en de rest is met name reclame

5 jaar geleden

Iemand een foto van de box van babydump? Jullie maken mij allemaal nieuwsgierig 🙈

5 jaar geleden

Deze hadden wij vd babydump. Indd een van de leukste! Voelde heel licht, maar zaten leuke dingen in

5 jaar geleden

Hoe werkt die van de kruidvat?

5 jaar geleden

Reactie op Umm

Hoe werkt die van de kruidvat?

5 jaar geleden

Gratis rompertje bij de zeeman

5 jaar geleden

Kruidvat, babydump, blokker, zeeman romper, blije doos bij prenatal.

5 jaar geleden

Ik heb de blokker, babydump en prenatal doos gehaald.

5 jaar geleden

Blokker, prenatal, Babydump, kruidvat

5 jaar geleden

- Blokker - Prenatal - Babydump - Kruidvat - Zeeman ( gratis romper )

5 jaar geleden

Kruidvat vond ik vooral nuttig. Kruidvatboodschappen tas met pakje luiers, pakje billendoekjes en wasgel. Ik heb bij onze eerste ook bijna alles van kruidvat merk gebruikt. Dus dan is dit een goede aanvulling daarop :)