51 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb een jas en een vest die zo werken gekocht bij BonPrix. Geloof wel dat bij mij het tussenpand veel smaller is, maar wat ze beide wel hebben is ook ritsen van je oksels naar beneden waardoor je daar ook wat extra ruimte kan creëren. Het vest dit weekend gedragen met die ritsen open, omdat het dicht al wel strak zat
5 jaar geleden
Ik heb via bonprix zoiets gekocht. Wel meer voor de winter. Hij zit fijn maar nog niet met baby getest😄
Hij is ook geschikt om de baby in de draagzak te
doen.

5 jaar geleden
Ik persoonlijk koop geen winterjas. Ook bij de andere niet gedaan. Ik draag vesten nu. Heb het warm zat🤣🤣
Maar als je idd een draagzak gaat gebruiken, kun je zo'n jas kopen. Vind de best prijzig. Ze hadden ze in de uitverkoop laatst. Misschien dat je bij sale nog wat kunt vinden bij oa bonprix of zalando?
Suc6 met je zoektocht!
5 jaar geleden
Ik heb deze van bonprix voor 50,-. Ben er helemaal weg van. Is te gebruiken als normale jas, zitten ritsen in de zijkant voor de groei van de buik, en een inrits stuk voor de baby. Vind hem nu tijdens de zwangerschap al ideaal, kan niet wachten tot de kleine er is en ik hem als draagjas kan gebruiken. 😍😍

5 jaar geleden
Reactie op Angelina4
Ik ben ook aan het zoeken naar een jas waar je een draagjas van kan maken. ...
Het leek mij handig om tijdens de zwangerschap al te kunnen gebruiken. De maat is erna ntl nog steeds lastig omdat je kindje steeds groter wordt
5 jaar geleden
Reactie op Emma1988
Kun je zulke jassen ook na je zwangerschap als normale jassen dragen, of zi ...
Normaal kan je ze gewoon dragen ook maar dan moet je hem goed kunnen passen. Is mijn idee. Ik heb zo heel vroeg gekocht omdat ik graag terug wil dragen van ons kindje en met dat extra stukje lukt dat prima. Heb 2 extra stukjes bij de jas. Eentje voor nu te dragen als extra voor de dikke buik en eens ze er is een stukje met extra kapje aan. Ook via bon prix gekocht.
5 jaar geleden
Reactie op Emma1988
Kun je zulke jassen ook na je zwangerschap als normale jassen dragen, of zi ...
Als het goed is zijn de 3 in 1 modellen zowel tijdens als na de zwangerschap te dragen en met baby in een draagzak. Daarom lijkt mij zo’n jas ideaal omdat je er langer gebruik van kan maken.
5 jaar geleden
Reactie op Anitavg
Heb je een linkje naar deze jas? 😬
5 jaar geleden
Reactie op Thee met chocola
Ik heb via bonprix zoiets gekocht. Wel meer voor de winter. Hij zit fijn ma ...

Grappig deze heb ik ook gekocht, leek mij heel praktisch in combi met draagdoek voor de winter
5 jaar geleden
Reactie op Wondercadeau
Grappig deze heb ik ook gekocht, leek mij heel praktisch in combi met draag ...
Ja hij was super goedkoop en grijs past overal bij😄 dacht neem de gok wel! Maar door de ritsen aan de zijkant, past hij volgens mij echt makkelijk met en zonder buik.
5 jaar geleden
Reactie op Thee met chocola
Ja hij was super goedkoop en grijs past overal bij😄 dacht neem de gok wel! ...
Ja mijn idee, en vond het ook handig dat we speciaal een tussen stuk in zit voor of je wel of niet je baby mee hebt.
Je kan hem dan ook gewoon zo dragen.. ideaal. Hij paste netjes!