13 Reacties

5 jaar geleden

Jaaa zelfde probleem. C&A xxl werkt. Zonder te veel moeite stroop ik hem helemaal op tot aan boven 😬

5 jaar geleden

Hm werkt ook

5 jaar geleden

Ik heb bij wehkamp die van Noppies besteld. De Noppies Positie Maillot. Zelf heb ik ook flinke bovenbenen en deze maillot is niet al te dik, dus goeie optie.

5 jaar geleden

Die van hema zitten heerlijk!! 👌🏼

5 jaar geleden

Ik heb bij mijn vorige zwangerschap zowel een zwarte als huidskleurige mama support panty gekocht bij de H&M en die heb ik de hele zwangerschap kunnen gebruiken.

5 jaar geleden

Tot hoever lopen de maten bij h&m en hema?

5 jaar geleden

Reactie op Zonnetje91

Tot hoever lopen de maten bij h&m en hema?
Bij de Hema tot xl (48/50). H&m geen idee.

5 jaar geleden

Reactie op NovemberBabyLin

Bij de Hema tot xl (48/50). H&m geen idee.
Oke dankjewel! Dan ga ik daar even kijken, hoe valt xl ongeveer uit qua maat? Vergeleken met de broekmaat zeg maar

5 jaar geleden

Reactie op Zonnetje91

Oke dankjewel! Dan ga ik daar even kijken, hoe valt xl ongeveer uit qua ma ...
Ikzelf adviseer (ik werk bij de hema😅) altijd de panty 1 maat groter als je eigen maat. Heb zelf ook L van broek en panty altijd xl.

5 jaar geleden

Reactie op NovemberBabyLin

Ikzelf adviseer (ik werk bij de hema😅) altijd de panty 1 maat groter als j ...
Aah oke haha Ik heb zelf maat 44 van broek.. ben bang dat xl dan ook te krap is.. zijn er nog ergens grotere maten te koop? 😬

5 jaar geleden

Ik zou je iig niet die van de prenatal aanbevelen.. Bij de buik zitten ze super. Maar na 10 minuten hangt het kruis op je knieën. En ik vond het bij de bovenbenen ook wat aan de strakke kant.

5 jaar geleden

Reactie op Babyfrummel1

Ik zou je iig niet die van de prenatal aanbevelen.. Bij de buik zitten ze s ...
Tip! Ik draag altijd een zwarte string/ onderbroek over m’n panty zo zakken ze noooooit meer af.

5 jaar geleden

Reactie op Babyfrummel1

Ik zou je iig niet die van de prenatal aanbevelen.. Bij de buik zitten ze s ...
Die van de prenatal zijn idd superirritant! Van de H en M zijn ze beter.