29 Reacties
6 jaar geleden
Bij esprit ook lengtematen. Volgens mij wel maar tot 34. Ben ongeveer even lang als jij en heb zelf t liefst 36, maar afhankelijk van t model broekspijp vind ik 34 soms ook ok. Vind broeken shoppen ook altijd een ramp. Zie je een leuke broek, is ie weer hoog water... super frustrerend.
6 jaar geleden
Reactie op Daanoontje
Ik weet dat mamalicious dat sowieso heeft en een best ruim assortiment!
Direct even gekeken. Zeker een groot assortiment en ook prima prijzen. Zie helaas dat lengte maten wel maar tot 34 gaan. Maar een klein beetje hoog water kan ik mee leven! Dankjewel voor de tip
6 jaar geleden
Reactie op Anneke501
Bij esprit ook lengtematen. Volgens mij wel maar tot 34. Ben ongeveer even ...
Ik heb ook altijd lengte maat 36. Voor gewonen broeken ga ik altijd naar Levi's en vraag altijd of ze alleen broeken die ze in maat 36 hebben, willen laten zien. Hopelijk komen we nog ergens zwangerschapsbroeken in die maat tegen!
6 jaar geleden
Mocht het écht niet lukken een broek te vinden :
Misschien een idee om simpel je eigen broeken te vermaken? Ik heb 10 cm breed elastiek besteld, uit 2 broeken (waarvan ik weet dat ik ze eigenlijk toch niet droeg toen ik niet zwanger was) de zakken geknipt en het elastiek erin genaaid. Gewoon met de hand, niks fancies.
Op YouTube zijn er een paar filmpjes te vinden.
6 jaar geleden
Ik ben 1.80 en weeg nu 71kg, normaal 68,5kg. Ik heb net 3 broeken besteld bij mamalicious. Alle 3 in maat 29(wijdte)/34(lengte). Ik ben benieuwd, komen van de week binnen
6 jaar geleden
Ik ben 1.80 en weeg nu 71kg, normaal 68,5kg. Ik heb net 3 broeken besteld b ...
Ik had er 2. Ben 1.80 en rond de 74/75 kilo ik had ook maat 29/34. De ene zat goed maar was echt te kort, de andere was net lang genoeg maar net wat strak. Ik denk dat 29 dan wat groot valt voor jou!
6 jaar geleden
He! Ik ben 1,79 en 61 kilo. Ik heb zelf een mooie broek van Noppies gekocht. Die kan je namelijk mooi ‘aansnoeren’ bij je heupen en zit qua lengte ook goed. 🤗
6 jaar geleden
Ik ben 1.80 en weeg nu 71kg, normaal 68,5kg. Ik heb net 3 broeken besteld b ...
Ben benieuwd of je ze goed vind passen! Ik ben 1.82, normaal rond 70kg maar nu al 5kg aangekomen🙈 kan niet stoppen met eten!
En hoe doen jullie dat met jurkjes? Normaal zit de taille bij mij wat hoog maar nu zijn mijn borsten zo groot😳 ik pas mijn gewone jurkjes niet meer!