11 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb deze van een vriendin gehad. Super schattig en draag het regelmatig!

5 jaar geleden

Reactie op LFM96

Ik heb deze van een vriendin gehad. Super schattig en draag het regelmatig! ...
Ik heb precies dezelfde gehad is van proud mama ik zou het even googelen dan weet je ook de gedachte erachter het geluid is namelijk later rustgevend voor de baby

5 jaar geleden

Ik heb de mijne bij mama loes gekocht! Even passen want hij viel net iets te hoog uit. Maar gelukkig verkochten ze ook langere kettings 鈽猴笍 ik ben er blij mee en draag hem elke dag

5 jaar geleden

Worden jullie alleen zelf niet gek van het belletje? Ik heb een leuke van Proud Mama ook, maar dat belletje is best luid, waardoor ik hem niet altijd even graag draag 馃檲

5 jaar geleden

Reactie op Momsboy

Worden jullie alleen zelf niet gek van het belletje? Ik heb een leuke van P ...
Ik denk dat de baby net zo denkt. Hele dagen geklinkel om je hoofd

5 jaar geleden

Het schijnt dat baby's ze heel onprettig vinden omdat ze het belletje vrij luid horen in de buik.. 馃

5 jaar geleden

Reactie op Sannecl92

Het schijnt dat baby's ze heel onprettig vinden omdat ze het belletje vrij ...
Heb ik ook gehoord daarom kies ik er voor om er geen te dragen.

5 jaar geleden

Reactie op MiSangre

Heb ik ook gehoord daarom kies ik er voor om er geen te dragen.
Haha tja ik heb wel een zwangerschaps ketting gemaakt met zachte energie van edelstenen maar een belletje wordt ik zelf ook onrustig van dus idd de baby in de buik zal het ook niet fijn vinden.. maar ieder kind(baby) is anders

5 jaar geleden

Reactie op MijnDraakjes

Haha tja ik heb wel een zwangerschaps ketting gemaakt met zachte energie va ...
Edelstenen is natuurlijk een heel ander verhaal dan een klassieke ketting met belletje. Je weet gewoon eigenlijk niet hoe hard en of vervelend het geluid in de baarmoeder is.

5 jaar geleden

Ik heb er een van Proud Mama! Prachtige kettingen en heel veel keuze. Zijn bij onder andere Babypark en prenatal te koop.馃槉 Voordeel van deze vind ik ook dat ze niet extreem hard rinkelen.

5 jaar geleden

Reactie op louisegk

Ik heb er een van Proud Mama! Prachtige kettingen en heel veel keuze. Zijn ...
Vind ik nou ook! En ik draag het niet dagelijks omdat het toch wel een hele lange ketting is, maar alsnog is het geluid niet storend.