19 Reacties

4 jaar geleden

Ik slaap met een voedings kussen en ik slaap er veel beter door. Sins ik het voedings kussen heb.

4 jaar geleden

Ja vorige zwangerschap ook heerlijk geslapen met zo een Voedingskussens tussen m’n knieën zo onder m’n buik langs tussen m’n armen, lag echt heerlijk!

4 jaar geleden

Hema kussen. Helemaal gelukkig mee haha

4 jaar geleden

Slaap met voedingskussen van prenatal. Heerlijk!

4 jaar geleden

Doen! Dat slaapt zo fijn ik sliep ermee in mijn vorige zwangerschap.

4 jaar geleden

Oh heerlijk. Ik slaap alweer 2 weken met dat ding. Helpt me super goed bij mijn rug!

4 jaar geleden

Hebben jullie dan een u-vormig (voedings)kussen? Ik zag nl ook een H-vormig kussen, iemand daar ervaring mee?

4 jaar geleden

aanrader! ik slaap er ook beter door. mijne komt van mamaloesbabysjop

4 jaar geleden

Heerlijk! Ik heb vorige week de basic van Doomoo gekocht via Prenatal. Heb bewust voor deze iets duurdere gekozen (ipv Prenatal) omdat mij die balletjes fijn leken. En dat blijkt, kan nu s nachts zelf de dikte bepalen waar k m’n been er overheen gooi 😊.

4 jaar geleden

Ik heb jaren geleden een DooMoo bij de Prenatal gehaald - niet vanwege zwangerschap maar omdat ik een ongeluk had gehad waarbij mijn lichaam ondersteund moest worden. Is een wat duurder kussen (geloof toen €60-€70?) maar vind hem zo fijn en komt nu goed van pas want heb er al een aantal keer mee geslapen als ik onrustig lig/niet fijn ondersteund ben. Zoals ik hieronder lees zijn die balletjes erin dus heel fijn: daarmee bepaal je inderdaad zelf de dikte en dus de ondersteuning die je nodig hebt! De hoes kan je uitwassen en tegenwoordig kan je online allerlei printjes bestellen en een nieuwe hoes laten maken als de originele je niet bevalt 😉

4 jaar geleden

Jaaaa Doomoo! Echt elke cent waard. Ik slaap er heerlijk mee.

4 jaar geleden

Ik heb juist ook 1 terug gekocht, hij moet nog toe komen. Ik vond die met balletjes niet zo heel erg fijn in m'n vorige zwangerschapen. Daarom voor de iets duurdere versie van doomoo gegaan. Deze staat nu trouwens aan -10% in Babydump, nog steeds 61 euro maar alle beetjes helpen 😁.

4 jaar geleden

Ik heb die van Litollo XXL, schijnt de beste te zijn -> https://www.popula.nl/review/zwangerschapskussens/ Weet alleen niet wanneer je het moet gaan gebruiken haha

4 jaar geleden

Ik slaap er nog mee jongste is 4

4 jaar geleden

Zelf heb ik een recht zwangerschapskussen, ooit bij Lidl gekocht voor mijn scoliose. Ben nog niet zo ver maar nu al veel rugpijn en hiermee slaap ik de nachts tenminste weer lekker door 🙏🏻 Is wel ongezellig zo’n mega kussen tussen mij en mijn vriend 😅

4 jaar geleden

Ik heb gewoon" die van de Hema, tijdens de eerste zwangerschap veel mee geslapen vanwege het bekken en na de bevalling werd die de hele dag gebruikt! Is hem dubbel en dwars waard!

4 jaar geleden

Ik lees hier veel enthousiaste verhalen over de kussens. Maar wat maakt ze zo fijn om mee te slapen?

4 jaar geleden

Ruggengraat minder belast neer leggen, of juist ondersteuning bij trekkende buikbanden, benen in rechtere lijn met heupen als je het kussen tussen je benen door haalt.

4 jaar geleden

Ik heb hem van de Hema vrijdag gekocht. En ben er mee gaan slapen heerlijk slaap zoveel beter!! Je moet r wel een losse hoes bij kopen.