17 Reacties

6 jaar geleden

Hoi hoi, heb je allebei de testen gedaan met ochtendurine? Ik test altijd heel licht met ochtendurine in de eerste week, maar met middagurine is het echt een knaller, misschien kun je dat proberen? En verder zegt mijn vk, een streep is een streep....

6 jaar geleden

Dit zijn mijn testen

6 jaar geleden

Reactie op Happy-baby

Hoi hoi, heb je allebei de testen gedaan met ochtendurine? Ik test altijd h ...
Met ochtend urine inderdaad!

6 jaar geleden

Geen idee of het normaal is. Bij mij was het eerst licht aanwezig (2 dagen voor NOD) en liep langzaam op. Op de laatste dag in de week dat ik ongesteld zou moeten worden nog een test gedaan met Clearblue en die was veel duidelijker.

6 jaar geleden

Dit zijn mijn testen
Ik heb hetzelfde heel laag hcg gehalte snap ook niet waarom

6 jaar geleden

Dit zijn mijn testen
De onderste lopen wel erg mooi op hoor!!

6 jaar geleden

Mijn testen bleven zo licht als jouw 1e test..clearblue zei 1-2 weken zwanger. Na 5 weken kreeg ik helaas een vroegtijdige miskraam. Hoeft niet altijd iets te zeggen. Zolang geen bloed , is goed. Ik had ook opeens bloed bij afwegen en daarna zei de clearblue weekindicatie ook aan 'niet zwanger'.

6 jaar geleden

Dit zijn mijn testen geweest bij mijn vorige zwangerschap die is ge毛indigd in een miskraam. Vond de testen ook niet erg duidelijk, en niet het idee van oplopen. Achteraf gezien denk ik dat het met mijn miskraam te maken heeft gehad.

6 jaar geleden

Even een aanvulling op mijn vorige reactie. Dit zijn mijn testen van deze zwangerschap. Het zijn wel andere testen, maar de eerste test is heel licht. En de lijn is zelfs bijna verdwenen naar een paar minuten.. las op internet dat hier veel dames last van hebben gehad met deze testen... Maar omdat ik de test eerder al eens gebruik had, en die toen echt negatief was zag ik nu wel verschil. Vervolgens clearblue gedaan gaf gewoon aan zwanger. En vervolgens de andere testen zie ik nu wel mooi oplopen zoals op de foto te zien is. Vind beide strepen gewoon duidelijker..

6 jaar geleden

Maar het wil natuurlijk NIKS zeggen! Ik zie dat je ook pas kort zwanger bent, hcg verschilt ook per vrouw.maak je vooral niet druk, geniet lekker van je zwangerschap. En wacht eventueel de echo af 馃槝

6 jaar geleden

Reactie op .. Baby ..

Dit zijn mijn testen geweest bij mijn vorige zwangerschap die is ge毛indigd ...
Heel eerlijk vind ik deze testen wel heel duidelijk en naar mijn idee echt wel knaltesten 馃槼 ik denk niet dat een miskraam is af te lezen aan de zwangerschapstesten?

6 jaar geleden

Reactie op .. Baby ..

Dit zijn mijn testen geweest bij mijn vorige zwangerschap die is ge毛indigd ...
Ik vind dit ook wel echt knaltesten hoor! Jammer om te lezen dat het ge毛indigd is in een miskraam馃槬

6 jaar geleden

Reactie op .. Baby ..

Maar het wil natuurlijk NIKS zeggen! Ik zie dat je ook pas kort zwanger ben ...
Ja stiekem maakt het wel onzeker omdat ik vandaag weer bloed verlies had bij afvegen en afgelopen zondag ook. Maar verloskundige zegt dat ik me geen zorgen moet maken.

6 jaar geleden

Heel eerlijk vind ik deze testen wel heel duidelijk en naar mijn idee echt ...
Nee maar het voelde vanaf t begin al niet goed, en na 3 echo鈥檚 kreeg ik de bevestiging..

6 jaar geleden

Ik vind dit ook wel echt knaltesten hoor! Jammer om te lezen dat het ge毛ind ...
Ja toch voelde het niet zo goed. Misschien intu茂tie.. daarom zeg ik laat je niet gek maken..

6 jaar geleden

Ja stiekem maakt het wel onzeker omdat ik vandaag weer bloed verlies had bi ...
Bloed verlies kan voorkomen op het begin van de zwangerschap en hoeft niets te betekenen. Ik zal je gerust stellen, ik had helemaal geen bloed verlies, terwijl ik een aantal weken liep met een embryo zonder hartslag. Dus bloed verlies hoeft niet perse iets ernstig te zijn, misschien toch vertrouwen op je vk 馃槉

6 jaar geleden

Een licht streepje is ook een streepje. Bij mijn eerste zwangerschap moest ik de test tegen het licht houden om het streepje te kunnen zien (en die werd ook niet echt beter na een week). De kleine man is nu 3,5 jaar. Dus gewoon afwachten. Een streepje is een streepje