10 Reacties
2 jaar geleden
Wij zijn ontzettend tevreden met swimtrainer van freds. Ideaal. Mijn zoontje vind het fantastisch
2 jaar geleden
Hier ook in het begin steeds met het gezicht in het water (vooral mond/neus). Maar na een aantal keren te zijn gaan zwemmen kon ze het de laatste keer al bijna boven blijven. Het is denk ik ook een kwestie van gewenning. Leren hoe ze hun gewicht in het water moeten verplaatsen om met bandjes boven water te blijven.
2 jaar geleden
Wij hadden een swimtrainer toen ze 9 maanden was maar daar zakte ze helemaal in weg, ondanks goed instellen van de bandjes. Daarnaast is hij na 3x gebruiken al lek gegaan en toen geen nieuwe meer gekocht. We willen nu deze bandjes gaan kopen voor de vakantie en we hebben ook nog zo'n gele band waar ze in kan zitten.
2 jaar geleden
Wij hadden een swimtrainer toen ze 9 maanden was maar daar zakte ze helemaa ...
Deze heeft mijn zoontje ook en de kindjes van een vriendin van mij ook en die werken echt heel fijn! Alleen mijn zoontje is wat kleiner dus die moest er wel even ingroeien.
Ze gaan ook niet zo snel onder met de mond
2 jaar geleden
In heb de swim trainer bij AliExpress besteld. Echt heel blij mee. En je kan er ook een bestellen met zonnekap.
Verder laat ik hem met de bandjes alleen ook nog niet los.
Voor deze vakantie heb ik een bootje van Paw Patrol bij de Action gekocht (heel klein om mee te nemen). Als het water dan te koud is van het zwembad kan hij lekker in een laagje warmer water spelen.
2 jaar geleden
We jebbrn een swimtrainer maar die vind ze verschrikkelijk. Nu gewoon bandjes en haar nog vast houden.