16 Reacties

2 jaar geleden

Wij zijn fan van de babyfloat en anders houden we haar vast. In het peuterbadje loopt ze zelf en zijn we erbij.

2 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Wij zijn fan van de babyfloat en anders houden we haar vast. In het peuterb ...
Babyfloat is welnl vooral tot 11 kilo zie ik. Daar zou hij dan net te zwaar voor zijn. In veel zwembaden moet je volgens mij iets van "zwemveiligheid" hebben.

2 jaar geleden

Ik heb een puddle jumper voor me dochter is vanaf 14 kilo maar bij mijn dochter van bijna 10 kilo gaat het goed en vind ze het heel leuk ze is ook 1.5 jaar oud

2 jaar geleden

Reactie op Angels1406

Ik heb een puddle jumper voor me dochter is vanaf 14 kilo maar bij mijn doc ...
Dat is super! Zal alsnog wel aan bouw liggen natuurlijk, maar aangezien mijn zoontje zwaarder is zal zo'n puddle jumper hopelijk bij hem ook goed zitten. Het lijkt mij ook ideaal! 😁

2 jaar geleden

Reactie op Koraaltje

Dat is super! Zal alsnog wel aan bouw liggen natuurlijk, maar aangezien mij ...
Mijn dochter is heel smal en licht en daar gaat het goed mee wel bij armen wat ruimte maar hij is ook voor tot 4 jarige en in het water merk je er niks van zij vind het heel leuk

2 jaar geleden

Reactie op Koraaltje

Babyfloat is welnl vooral tot 11 kilo zie ik. Daar zou hij dan net te zwaar ...
Je hebt er eentje van ?-11 en een oranje van 12-15kg dacht ik!

2 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Je hebt er eentje van ?-11 en een oranje van 12-15kg dacht ik!
Oh oké, die heb ik dan niet gezien. Heb nu een puddle jumper besteld, hopelijk zit deze goed🤞🏻 Bedankt voor je reactie!

2 jaar geleden

Reactie op Angels1406

Mijn dochter is heel smal en licht en daar gaat het goed mee wel bij armen ...
Ons zoontje is vrij groot voor z'n leeftijd. 87 cm en 12 kilo ongeveer, dus hopelijk zit ie goed😁

2 jaar geleden

Reactie op Koraaltje

Ons zoontje is vrij groot voor z'n leeftijd. 87 cm en 12 kilo ongeveer, dus ...
Vast wel heel veel plezier

2 jaar geleden

Reactie op Angels1406

Ik heb een puddle jumper voor me dochter is vanaf 14 kilo maar bij mijn doc ...
Mag ik vragen welke jij hebt? Ben blij dat ik dit topic voorbij zag komen, ga volgende maand op vakantie dus heb ook iets nodig voor het zwemmen. Helemaal niet aan gedacht 🙈

2 jaar geleden

Reactie op Ro2020

Mag ik vragen welke jij hebt? Ben blij dat ik dit topic voorbij zag komen, ...
Heb hem bij mamaloes gehaald

2 jaar geleden

Reactie op Koraaltje

Oh oké, die heb ik dan niet gezien. Heb nu een puddle jumper besteld, hopel ...
Ik lees nu dat jullie kleine ook een dikke 10cm groter is dan de onze, dus geen idee wat dat verder doet in de baby float haha. Hopelijk heeft ie veel plezier van de puddle jumper en jullie veel zwemplezier! 💕

2 jaar geleden

Reactie op Angels1406

Heb hem bij mamaloes gehaald
Oke dank je!

2 jaar geleden

Thanks voor dit topic, ik ga ook een puddle jumper bestellen voor de vakantie!

2 jaar geleden

We hebben het hartstikke leuk gehad en de puddle jumper zat perfect😁 je kan m ook flink aantrekken aan de achterkant en daardoor goed op maat maken.

2 jaar geleden

Bandjed leren ze heel snel. Die van ons zwemt echt al met bandjes. We doen wel om de week babyzwemmen met hem.