19 Reacties

2 jaar geleden

Misschien beginnende oog ontsteking? Dat heb ik bij onze zoon gehad. Even schoonmaken met afgekoeld gekookt water met van die ronde of niet pluizige watjes. Ik hoop dat het Sno weer weg is! En trouwens wat een schatje 🥰

2 jaar geleden

Mijn dochtertje heeft dit ook. Maar mama en papa hebben ook allebei 1 kleiner oog dus het is te verklaren 😉

2 jaar geleden

Allereerst niemand is symmetrisch perfect😊 het lijkt (maar ik heb er geen verstand van) op een lui oog. Als ze tegen de 4 jaar zijn krijgen ze een ogentest bij cb misschien kan je het daar ook vragen met 11 mnd check? Denk zelf niet dat je er gelijk voor naar de arts hoeft

2 jaar geleden

Het is mij in de kraamweek al opgevallen bij mijn zoon. Wij zijn nu verwezen naar de oogheelkunde (afspraak volgt nog), vooral omdat er in de familie ook luie oogjes voorkomen. Is het bij jouw dochter ook al zo lang? Anders kan het ook nog een muggenbult zijn of een ontstoken oogje

2 jaar geleden

Reactie op Mommyofboth

Allereerst niemand is symmetrisch perfect😊 het lijkt (maar ik heb er geen ...
Deze ogentest kan ook al eerder. Ik heb zelf een bril en bij het cb vroegen ze of we willen deelnemen aan een test (volgens mij rond 15 maanden omdat ik vroeger zelf een lui oog heb gehad ) verder heb ik geen ervaring met een kleiner oogje! Je kan idd altijd het cb of de huisarts even bellen als je je zorgen maakt.

2 jaar geleden

Reactie op Suzy95

Deze ogentest kan ook al eerder. Ik heb zelf een bril en bij het cb vroegen ...