13 Reacties

茅茅n jaar geleden

Krijgt hij misschien kiezen?

茅茅n jaar geleden

2 weken geleden was er eentje maar nu zie of voel ik niks 馃ズ weet echt niet wat ik kan doen

茅茅n jaar geleden

Klinkt inderdaad wel als kiezen, had ons dochtertje afgelopen week ook?? Al tandgel of een zetpil geprobeerd?

茅茅n jaar geleden

Jaa als je nog geen zetpil geprobeerd hebt zou ik dat wel doen! Misschien heeft hij sowieso ergens anders pijn en kan t wel helpen

茅茅n jaar geleden

Reactie op SBLM

Klinkt inderdaad wel als kiezen, had ons dochtertje afgelopen week ook?? Al ...
Yes, al geprobeerd 馃ズ

茅茅n jaar geleden

Misschien zn oortjes laten checken op oorontsteking? Heb je dat ook uitgesloten. Mijn zoontje heeft nooit koorts gehad toen hij 2x oorontsteking en 1x nierbekkenontsteking had!

茅茅n jaar geleden

Reactie op -Vino-93

Misschien zn oortjes laten checken op oorontsteking? Heb je dat ook uitgesl ...
Ja ben naar de kinderarts geweest 馃槰

VRIEND

茅茅n jaar geleden

De 14 maanden vaccinaties gehad? Onze zoon was vorige week ook een aantal dagen chagrijnig, huilerig, steeds tegen mij op klimmen en 's nachts ook huilen. In bed bij mij werd hij ook niet rustig.

茅茅n jaar geleden

Reactie op NSK

De 14 maanden vaccinaties gehad? Onze zoon was vorige week ook een aantal d ...
Dit zou idd ook kunnen! Mijn zoontje heeft vorige week dinsdag de 14 mnd vaccinatie gehad.... en is ook wel een week uit z'n doen geweest. Soms was ie zo aan het krijsen, dat ik ook even niet wist wat er aan de hand was?

茅茅n jaar geleden

Reactie op -Vino-93

Dit zou idd ook kunnen! Mijn zoontje heeft vorige week dinsdag de 14 mnd va ...
Hier ind precies hetzelfde, ook nadat ze deze vaccinatie heeft gehad. Dat is nu ruim 2 weken geleden en gelukkig is ze niet meer ziek maar nog wel huilerig en sneller uit haar doen. Nog niet echt zichzelf. Ik weet niet of het een fase is of door het prikje haha 馃槄

茅茅n jaar geleden

Reactie op Novemberwondertje

Hier ind precies hetzelfde, ook nadat ze deze vaccinatie heeft gehad. Dat i ...
Hier de vaccinatie pas binnen 3 weken maar dat beloofd voor dan , maar voor nu al 2 weken dit verhaal haha 鈽猴笍

茅茅n jaar geleden

Hier precies hetzelfde ! Ook de vaccinatie gehad 12 dagen geleden . Had inderdaad gehoord dat het daaraan zou kunnen liggen . Ik word er ook echt moederloos van 馃ズ. Nachten zijn ook hel ik ben echt kapot ! Ook nog een kleine baby van 6 weken . Dus ben echt een zombie .

茅茅n jaar geleden

Sprong 9 is een ramp