31 Reacties
茅茅n jaar geleden
Hoi ! Mijn zoon was, op een maand na, net geen twee toen onze dochter werd geboren. Helaas bleef hij niet op een meerijdplankje zitten.. toendertijd een duo wagen aangeschaft van baninni. Maak je van de reiswieg ook een gewoon zitje, kun dan kantelen. Op de foto staat 2x reiswieg of 2x zitje, maar je kan ook zitje met reiswieg combineren. Er zijn ook adapters bij zodat er een maxicosi op kan.
Toen mijn zoon 2,5 was, bleef hij beter op een meerijdplankje zitten. Nu ben ik zelf de duo wagen weer nodig omdat tussen 2 en 3 net een jaar leeftijd verschil zit..
En die duo wagen kan je ook heel mooi als enkel gebruiken en het meerijd plankje past er ook op ! Had ze laatst alledrie erop ;)
Hopelijk heb je hier wat aan..
Loop zelf ook niet veel, maar vooral voor meerdere winkels in en uit wel fijn !
茅茅n jaar geleden
Ik gebruikte een meerijdplankje en dat ging hier prima, moet wel zeggen dat mijn dochter toen ook al een goede loper was en ze ook niet meer de behoefte had om echt in de wagen te zitten
茅茅n jaar geleden
Ik ben ook in verwachting van de 2e en wij gaan voor de bugaboo donkey duo. Ik zie mezelf niet 1 dragen en 1 duwen en ik vind wagens waarbij de kindjes boven elkaar zitten maar niks. Dan maar wat breder, lijkt me voor de kindjes ook gezelliger.
茅茅n jaar geleden
Hi. Ik heb een vraagje en niet om vervelend te doen ofzo maar waarom kiezen sommige ervoor om hun baby spullen zo gauw te verkopen. 2 jaar is zo om. Bij buitenlander merk ik dat ze het zeker meer dan 5 jaar bewaren voordat ze het verkopen. Of als ze familie en vrienden die het nodig hebben geven ze het aan hun. Ik heb het dan meer over waardevolle of toch wat prijzige spullen.
Ik ben gewoon oprecht benieuwd waarom zo gauw. Te weinig ruimte in huis?
茅茅n jaar geleden
Reactie op 123eva
Hi. Ik heb een vraagje en niet om vervelend te doen ofzo maar waarom kiezen ...
Bij ons is dat zeker het geval, ruimtegebrek. Wij hebben een ontzettend groot appartement maar geen bergruimte of schuur. Daarnaast ben ik heel erg van het opruimen en weggooien 馃槀
茅茅n jaar geleden
Ik heb zelf een duo wagen. Ideaal! Wil op drukke verkeers punten niet dat mn dochter zelf gaat lopen. Daarbij wandelen we veel en lang. Ze vindt het dan fijn om even uit te rusten in de stoel en even achterover.
Ze is nu 2 jaar en 3 mnd!
Daarbij begint het dwarse wegloop gedrag wat de kop op te steken, dus niet luisteren is in de wagen (die heeft riempjes, meerijd plank niet).
Als ik kijk naar mijn voeten en de wagen past daar ook geen eens een plank tussen 馃ゲ ben wel lang en kan de hendel ook niet verder meer uitschuiven 馃檭
茅茅n jaar geleden
Reactie op Nieuwejongemama
Ik ben ook in verwachting van de 2e en wij gaan voor de bugaboo donkey duo. ...
Dat is die waar ze naast elkaar zitten toch? Lijkt mij juist super onhandig aangezien je t Kruidvat nieteens door komt ermee, of is t in werkelijkheid wel anders? Wij hebben een icandy. Zitten de achter/onder elkaar.
茅茅n jaar geleden
Reactie op Jayleebella
Ik gebruikte een meerijdplankje en dat ging hier prima, moet wel zeggen dat ...
Hoe oud was je dochter toen? Ik was dit ook van plan, maar kwam toen ergens tegen dat dat niet gezond is voor echt heel jonge benen, door de trillingen 馃檲. Onze dochter gaat 1,5 jaar zijn als de volgende geboren wordt.
茅茅n jaar geleden
Reactie op Kiwinasje
Veel mensen lopen dan naast de wagen 馃 lijkt me vreselijk dus wij hebben e ...
Ja ik heb dus een duo wagen (boven/onder), maar mn dochter die gaat richting de 2,5. Ze loopt liefst alles zelf, maar naar bv winkel en school is wel een langer eind/over drukke verkeers punten.
Had mn hoop op een meerijdplank, maar ik zie het dus niet. Ga niet mezelf rugpijn lopen iig.
茅茅n jaar geleden
Mijn zoon (2 jaar en 3 maanden) liep al heel snel en is een mega goede, snelle en behendige loper ook voor lange afstanden. Toch hebben wij een duo wagen (uppababy vista v2) en ik zou niet anders willen. Hij wilt namelijk ook regelmatig niet meer meelopen omdat iets niet naar zijn zin gaat. Dan is het heel handig als je hem gewoon kan 'vastbinden' in een zitje wanneer je dat nodig acht. Geloof me, als je een kind in de 2 is nee fase hebt, een baby in de draagzak en hij gaat in de stromende regen op een kruispunt zitten en weigert naar huis te lopen vervloek je jezelf. Of gewoon in de Albert Heijn wanneer hij niet nog een zak eierkoeken mag inladen. Zie dan nog maar eens thuis te komen met je baby in de draagzak. Overigens wil ook niet elk kind graag in een draagzak. Als het mogelijk is zou ik dus zeker voor een duowagen gaan.
茅茅n jaar geleden
Reactie op Joe joe
Mijn zoon (2 jaar en 3 maanden) liep al heel snel en is een mega goede, sne ...
Overigens hebben wij ook nog een meerijplankje op de duo gezet zodat als hij gewoon even te moe is om te lopen maar niet wilt zitten hij op het plankje kan staan en dat gaat super. Plankje is alleen echt geen vervanging voor de zit, want als se het zat zijn springen ze er gewoon af