31 Reacties
茅茅n jaar geleden
Reactie op Jm86
Ja dat is ook weer waar, dat 'vastbinden' is zeker soms nodig! Dan laat ik ...
Ik overweeg nu om zo鈥檔 polsbandje te kopen, zodat ze vrij kan wandelen, maar ik haar wel dichter bij heb wanneer het nodig is. Ook al gebruik ik het misschien niet, het bij hebben voor haar veiligheid is wel geruststellend denk ik. Ze zit nu ook niet vaak in de buggy, dus meteen een nieuwe kopen zou zonde kunnen zijn. Verder ga ik ook telkens de draagzakken meenemen, dan kan ik nog eventueel bekijken wie er even in de buggy zit en wie in de draagzak 馃檴.
茅茅n jaar geleden
Reactie op Inndraaa
Ik overweeg nu om zo鈥檔 polsbandje te kopen, zodat ze vrij kan wandelen, maa ...
Ja had ik ook in het achterhoofd, loopt in de buurt hier ook een mevrouw zo rond! 馃
Zag ook een soort sling waar ze in kunnen zitten soort van op je heup, misschien handig als ze moe zijn... Maar geen idee of het 茅cht handig is.
茅茅n jaar geleden
Reactie op Jm86
Ja had ik ook in het achterhoofd, loopt in de buurt hier ook een mevrouw zo ...
Die sling ben ik ook tegengekomen, maar werd afgeraden door mijn zus. Da鈥檚 echt maar voor de momenten te ondersteunen dat je ze even zo zou oppakken, maar kan geen draagzak vervangen: zowel voor jezelf als voor je kind niet ergonomisch genoeg. Dus dat idee heb ik ook al maar laten varen 馃檲
茅茅n jaar geleden
Gisteren de bugaboo donkey duo in huis en echt helemaal blij mee!
Hij rijd super fijn en is makkelijk in gebruik. En ja hij is breed maar ik denk net zo breed als een winkelkarretje en ik denk super gezellig zo met zn 2en naast elkaar!
茅茅n jaar geleden
Ik twijfel nu heel erg tussen de donkey duo en de gazelle s duo, de donkey heeft enkel het pluspunt dat ze naast elkaar zitten. Maar verder vond ik het heel onwennig zo鈥檔 brede wagen. De gazelle voelde ik me prettiger achter, alleen dan zit de ligbak natuurlijk onder en daar twijfel ik over. Plus dat ik denk dat de bugaboo meer ruimte in zal nemen in de auto en we niet zo鈥檔 grote hebben.. Keuze stress 馃槅
茅茅n jaar geleden
Reactie op SE1997
Maar zie nu ook deze. Bij de foto hieronder ligt voor mijn gevoel de baby z ...
Ik heb ook een met reiswieg onder... Een baby slaapt veel. Je buigt iets opzij en je ziet je baby.
Je dreumes/peuter zal meer aandacht nodig hebben/vragen. Die wil je juist niet onder de reiswieg wegstoppen, die leert van de omgeving!