Hoi mede mama鈥檚
In mei 2023 verwachten we ons tweede kindje 馃挀. Super blij mee maar kort voordat we erachter kwamen hadden we net onze maxi cosi en joolz verkocht omdat we hadden besloten nog zo鈥檔 twee jaar te willen wachten voor we aan een tweede zouden denken :).
Nu hebben we dus geen maxi cosi en kinderwagen meer. De maxi cosi gaan we uiteraard opnieuw aanschaffen. Maar nu twijfelen we over een kinderwagen. Tweedehands willen we niet, en joolz was super fijn en hadden we dit geweten hadden we die nog niet verkocht maar op hem opnieuw te kopen is ook weer zoveel geld..
Maar goed, als je er geen koopt, hoe doen we dat dan? Mijn zoontje zit nu in een Easywalker buggy (aanrader!!). Heel fijn, maar sowieso kan ik geen kinderwagen en buggy tegelijk duwen dus als ik alleen ben moet ik iets anders verzinnen. De maxi cosi altijd dragen buiten vind ik ook erg zwaar naast de buggy of mijn peuter die alle kanten op vliegt als hij los loopt.
Een draagzak dan? Heb ik bij mijn zoontje niet gekocht en heb ik erg gemist dus die ga ik sowieso aanschaffen (tips zijn welkom!). Zou het lukken om de baby de eerste 6 maanden buiten in de draagzak te hebben en mijn zoontje in de buggy of aan de hand? In de auto zitten ze uiteraard in de autostoel.
Opzich na 6 maanden kan onze dochter in de buggy, en ons zoontje dan op een meerijdplankje met zitje of los lopen. Mijn zoontje zal dan 18 maanden zijn. Zou hij dit redden? Ik loop niet superveel buiten, vaak even de winkel in of naar de auto lopen. Maar ga natuurlijk als hij ouder is vaker met hem naar buiten verwacht ik..
Of zal ik toch een duo wagen moeten aanschaffen? En welke dan?
馃挋馃挐