26 Reacties

één jaar geleden

Hier loopt het de hele dag door, ik heb een bing taart besteld en ik wil er wat hapjesschalen bij, en tussen de middag broodjes soep en salade

één jaar geleden

Reactie op BAMPatricia

Hier loopt het de hele dag door, ik heb een bing taart besteld en ik wil er ...
Ik twijfelde er ook over om het gewoon de hele dag te plannen. Maar sommige famieleden kunnen niet met elkaar en wij hebben veel drukke en enthousiaste mensen. Denk dat het voor m'n dochter fijn is als er ook even een pauze tussendoor is voor haar.

één jaar geleden

Ik twijfelde er ook over om het gewoon de hele dag te plannen. Maar sommig ...
Ja ik ben dat gaan loslaten de mensen komen niet voor elkaar maar voor het kind tis graag of helemaal niet (maar zo ben ik he) haar 1e verjaardag heb ik ook zo gedaan maar elk kindje is natuurlijk ook anders, jij weet het besfe wat voor jullie goed is😊😊

één jaar geleden

Reactie op BAMPatricia

Ja ik ben dat gaan loslaten de mensen komen niet voor elkaar maar voor het ...
Ja wellicht dat ik dat volgendjaar ook doe hoor.. Ik vind het ook niet ons probleem maar toch levert het zoveel gedoe op achteraf dat ik dan voor de 'makkelijke weg' wil kiezen.

één jaar geleden

Ja wellicht dat ik dat volgendjaar ook doe hoor.. Ik vind het ook niet ons ...
Ik begrijp het wel idd heb het zelf jaren zo gedaan met mijn verjaardag en dan zat ik dus 2 a 3 dagen mijn verjaardag te vieren dat ik zoiets had nee.. ga ik niet meer doen, maar ik kan het wel begrijoen hoor dat je die keus maakt

één jaar geleden

Ik heb op de uitnodiging 11.00 - 17.00 staan. Afhankelijk van hoe laat meneer wakker is gaat hij wel of niet slapen. Wil bewust niemand te eten hebben (althans geen grote groep, mn moeder en oma blijven altijd wel eten), omdat ik wat rusttijd wil hebben voor de avondslaap. Ik zet meestal een etagere neer met koek en wat bakjes her en der met hapjes die niet bederven (zoutjes, snoepjes, zakjes chips/popcorn). Heb het te druk voor/geen zin aan kaasjes, worstjes, wraps en zulks. Ben ik helemaal hele dag in de bediening 🤣

één jaar geleden

Wij vieren het vanaf 15.00 uur en we laten de mensen mee eten. Er hebben niet een heel grote groep uitgenodigd alleen de innercircle. Dus opa's oma's tantes en ooms. Ik heb een foto aart besteld bij Hema en ik ga zelf nog een monchou taart maken. Voor de kleine meid heb ik een mini taartje besteld die is voor haar daar mag ze ook kaarsjes op uit blazen enzo. Helemaal leuk. Qua hapjes doe ik stokbroodjes met smeerseltjes. En groente snacks en nootjes en shippies. En voor het avond eten doen wij gewoon 2 grote pannen soep maken. Makkelijk en goed voor te bereiden. Ik wil ook gewoon genieten op haar verjaardag dus ik laat ook mensen zelf drinken pakken en mij helpen.

één jaar geleden

Tussen 15-19 is iedereen welkom. 2 weken geleden de uitnodiging verstuurd naar familie en vrienden. Het wordt druk 😅 maar we hebben ook een groot huis dus is ok. Er komen +/- 12 kindjes in de leeftijd 0-5 + ouders. We hebben veel vrienden die op het moment kinderen hebben dus tsja, dan gaat dat snel. Ik ga als ik puf heb zelf een vrachtwagentaart voor de kindjes maken en we kopen taart voor de volwassenen erbij. Snackjes worden komkommer/wortels/kaas/worst/chippies. En we bestellen voor 17.30u patat en snackjes voor avondeten en maken dan zo’n patatsnacktafel. Vorig jaar ook zo gedaan. Het liep in die tijd door met visite en het was gezellig druk bij het avondeten. Ik heb er heeeel erg zin in!

één jaar geleden

Hier alleen oma opa en tantes van beide kanten de kanten we hebben kleine familie en enkel nichten/neef. maar dan wel 2 dagen na 1430uur meer omdat niet allebei kanten op 1 dag kon. Denk zelf aan een Openbuffet met turkse pizza en borek makkelijk opwarmen, kipsaté Frisse salade en dipjes/ fruit welk vooraf klaar te make zijn. Lekker makkelijk. Meestal gaan ze rond 1730/1800 weg. Hebben we mog tijd dat hij kan ontprikkeln in bad en rustig kan slapen

één jaar geleden

Wij vieren de verjaardag van mijn man en zoontje tegelijk voor de familie. Mijn man viert zijn verjaardag ook nog voor vrienden. We hebben iedereen op zondag vanaf 14:00 uitgenodigd. Van mijn man hebben we alleen zijn ouders en zus met gezin uitgenodigd en die konden allebei niet (verder is de band wel goed, hebben afgelopen maandag samen gegeten en toen heeft mijn zoontje al cadeautjes gehad). Van mijn kant nodigen we wel iedereen uit, want heb een kleine familie. Daarvan komen mijn opa en oma niet (door ziekte). Dan zitten we op ongeveer 13 mensen die komen, dus met ons erbij 16. Ik ga een appeltaart en kwarktaart maken. Verder maak ik als hapjes wraps en een bord met worst, kaas en Komkommer. Verder gewoon wat chipjes. Misschien nog toastjes, maar denk dat we dan wel genoeg hebben. We doen verder geen warme hap regelen als avond eten. Voor de vrienden van mijn man hebben we gewoon chips en misschien dat ik op het begin een schaaltje pepernoten op tafel leg. Gewoon lekker makkelijk! Eerst zouden we buiten vuur stoken, maar nu het regenachtig is, word het toch een verjaardag binnen.

één jaar geleden

Wij hebben vrienden en familie uitgenodigd vanaf 14.30 uur. We halen taart en koek voor in de middag. En zetten chips, kaas, worst, wraps en minibapao op tafel. Iedereen mag blijven eten. Vorig jaar hebben we patat met (broodjes) snacks gehaald maar denk dat we dit jaar broodjes worst doen met (pasta) salades. Het wordt wel een drukke boel, vorige week de uitnodiging uitgestuurd en de teller staat nu op 38 volwassenen en 17 kinderen...

één jaar geleden

Ik heb alleen beide opa’s en oma’s en (enige) zus van mijn vriend met gezin uitgenodigd. Op een zondag om 3 uur taartje eten. Ik dacht dit jaar we doen het lekker klein, 2 jaar dus toch nog niet zo bewust, zwanger en mega veel verjaardagen in deze periode 🙏🏼

één jaar geleden

Reactie op Angelique126

Wij hebben vrienden en familie uitgenodigd vanaf 14.30 uur. We halen taart ...
Gewoon uit nieuwsgierigheid: zijn zoveel mensen niet onwijs overprikkelend voor je kindje? 😳 Wij ontvangen mijn ouders + broer (schoonouders wonen op 9u rijden en waren vorig jaar bij zijn 1e verjaardag) en twee vriendenkoppels met in totaal twee kinderen. Vanaf een uur of twee. We zijn van plan om twee taartkeuzes te hebben en verder fruit, groentesnacks + hummus o.i.d. en chips en nootjes. Als men blijft plakken voor het avondeten wordt het waarschijnlijk pasta.

één jaar geleden

Reactie op Evachristina90

Gewoon uit nieuwsgierigheid: zijn zoveel mensen niet onwijs overprikkelend ...
Je weet het natuurlijk nooit van tevoren maar onze dochter doet het over het algemeen goed in grote groepen. Is ontzettend sociaal en geniet er ook echt van. Ze kent alle mensen die komen (herkent ze en kent het grootste deel ook echt bij naam). Vorig jaar hadden we ongeveer dezelfde groep mensen op haar 1e verjaardag en dat vond ze fantastisch. Dit jaar mijn verjaardag groot gevierd (40 dus moest wel gevierd worden) en daar heeft ze het ook mega naar haar zin gehad. Mocht het dit jaar op haar verjaardag toch anders uitpakken dan doen we het volgend jaar natuurlijk niet meer.

één jaar geleden

Reactie op Evachristina90

Gewoon uit nieuwsgierigheid: zijn zoveel mensen niet onwijs overprikkelend ...
Zeker. Maar zowel mn man en ik raken ook snel overprikkeld. Wij zijn 2 dagen achterelkaar bak en beet max 13 man met ons erbij. Meer dan zat🤯🤯

één jaar geleden

Reactie op Angelique126

Je weet het natuurlijk nooit van tevoren maar onze dochter doet het over he ...
Wat leuk dat ze al die mensen ook echt bij naam kent! ❤️😊

één jaar geleden

Wij hebben het afgelopen zaterdag gevierd. Iedereen kwam smiddags vanaf 14:30 ivm slapen (wat meneer natuurlijk maar heel kort deed ivm slaapregressie😅) Het was toen even heel druk alles tegelijk maar zoontje deed het heel goed. Het is bij mij allemaal beetje langs me heen gegaan door drinken en taart pakken voor iedereen. We hadden een fototaart van de hema. Buiten een partytent voor de mannen anders paste het niet goed binnen. Kindjes liepen zelf heen en weer. Om 18:00 storte hij in heeft lekker patatjes gegeten en tv gekeken en toen lekker gaan slapen. Bleven nog ong 5 vrienden eten. Heel druk, volgend jaar maar weer in shifts denk ik 😅 hebben er dan ook een baby bij dus zien dan wel hoe we het dan doen.

één jaar geleden

Reactie op !nathaliee

Wij hebben het afgelopen zaterdag gevierd. Iedereen kwam smiddags vanaf 14: ...
Ah wat leuk! Goed idee van een partytent, dat komt misschien voor ons ook wel heel goed uit. Ben heel benieuwd hoe ons die 2 shiftst gaan bevallen, haha! Enerzijds heb je dan wel de hele dag mensen over de vloer ipv vanaf de middag. We gaan het zien!

één jaar geleden

Wij hebben een zaaltje gehuurd van 12.00-18.00, maar vieren het daar van 14.30-18.00u. Mogen eigen eten/drinken/taart en versiering doen. Zijn ook kinderstoelen en een mini ballenbak bij het zaaltje. Dit omdat niet iedereen in huis past, we het vorig jaar in 2 dagen hebben gevierd en ik dat helemaal heftig vond🤣 nu komen we thuis en is alles in huis lekker opgeruimd

VRIEND

één jaar geleden

Ivm drukte hebben wij het feestje van 1 tot 5. Waarschijnlijk slaapt hij aan het begin en anders vermoed ik dat hij die dag zijn slaapje over haar slaan vanwege de pret. We trekken het Halloween thema nog iets langer door en ik ga cupcakes maken. Ik wil er ook een taart bij zodat hij kaarsjes daarop ziet, hoewel hij nog niet echt hard kan blazen... Kan die van jullie al kaarsjes uitblazen?