12 Reacties

5 jaar geleden

Ik ben nu 15 weken.. En ik heb er ook mega!!! Last van.. Net of ik een marathon heb gelopen, vooral na een dagje iets actiever te zijn geweest! Om gek van te worden!! Weet jij wat je er tegen kunt doen??

5 jaar geleden

Het schijnt te helpen om met je benen omhoog te gaan liggen, vooral aan het einde van de dag. En dan niet alleen een kussen eronder, maar echt omhoog tegen de muur....

5 jaar geleden

Ik heb ook erg veel last van restless legs. Wat mij helpt is om overdag compressie sokken/ steunkousen te dragen, ik heb dan in de avond veel minder last.

5 jaar geleden

Ik heb hier geen last van lijkt me vervelend.. ik ben 14 weken en ik voel me.opgeblazen vind het echt erg zo vroeg.. aan eind van zwangerschap zou ik het snappen maar zo vroeg en heb echt al alsof ik loop met een buik van 40 weken 🤣🤣🤣

VRIEND

5 jaar geleden

Joining the club. Heb het wel vaker gehad zonder zwanger te zijn, maar sinds vorige week is het nu al 2 keer langs gekomen dat je gaat liggen en eigenlijk gewoon wilt trappelen, maar dat slaapt zo moeilijk... Fijne tips hier! Ik ga het zeker proberen!

5 jaar geleden

Ik had er pas ook last van, m'n verloskundige zei een stuk zeep in je bed leggen, bijv. lavendelzeep. Ik dacht ze maakt een grapje, maar Google het maar. Schijnt echt te helpen, ik heb het uiteindelijk niet gedaan omdat het weer over ging.

5 jaar geleden

Ik heb dat ook gehad heb er nu gelukkig minder last van, misschien magnesium olie op je benen doen? Of met een warme en dan koude douche over je benen heen voor het slapen. Heeft mij wel enorm geholpen

5 jaar geleden

Bij mn vorige zwangerschap had ik het ook heel erg, van alles geprobeerd. En bij mij hielp "Venadoron" gel van Weleda best wel goed.

5 jaar geleden

Ik heb het ook zo erg, al vanaf begin zwangerschap. Nu heb ik onlangs bij action een honden koelmat gekocht en die leg ik nu in bed onder mijn benen 😂 en echt mij helpt het!!

5 jaar geleden

Ik ben nu 16 weken. Nu loop ik bij de fysio voor mijn bekken😅 deze begint al lekker te zeuren😓. Sinds van het weekend heb ik dus ook last van rusteloze benen en heb dus mn fysio om advies gevraagt. Hij zegt zodra jij lekker lui op de bank ligt of in bed op je rug benen iets omhoog. Dus kussen eronder of iets. Daardoor stroom er weer meer bloed terug je benen in en zou het na mate je het langer doet moeten minderen. Dus vandaag mee begonnen, heb in bed (boxpring) onder het matras een kussen gelegt zodat nu mn benen wat hoger liggen. Hoop dat het helpt🤷🏼‍♀️

5 jaar geleden

Ik ben 16+4 en ik heb ook erge last van vermoeide onderbenen en voeten .