12 Reacties
5 jaar geleden
Het schijnt te helpen om met je benen omhoog te gaan liggen, vooral aan het einde van de dag. En dan niet alleen een kussen eronder, maar echt omhoog tegen de muur....
5 jaar geleden
Ik heb ook erg veel last van restless legs. Wat mij helpt is om overdag compressie sokken/ steunkousen te dragen, ik heb dan in de avond veel minder last.
5 jaar geleden
Benen tegen de muur en andere yoga relax oefeningen
https://www.yogashop.nl/nl/blogs/yoga-en-meditatie/zwangerschapsyoga-yoga-oefeningen-zwanger/
5 jaar geleden
Ik heb dat ook gehad heb er nu gelukkig minder last van, misschien magnesium olie op je benen doen? Of met een warme en dan koude douche over je benen heen voor het slapen. Heeft mij wel enorm geholpen
5 jaar geleden
Ik heb het ook zo erg, al vanaf begin zwangerschap. Nu heb ik onlangs bij action een honden koelmat gekocht en die leg ik nu in bed onder mijn benen 😂 en echt mij helpt het!!
VRIEND
5 jaar geleden
Ik ben nu 16 weken. Nu loop ik bij de fysio voor mijn bekken😅 deze begint al lekker te zeuren😓. Sinds van het weekend heb ik dus ook last van rusteloze benen en heb dus mn fysio om advies gevraagt. Hij zegt zodra jij lekker lui op de bank ligt of in bed op je rug benen iets omhoog. Dus kussen eronder of iets. Daardoor stroom er weer meer bloed terug je benen in en zou het na mate je het langer doet moeten minderen. Dus vandaag mee begonnen, heb in bed (boxpring) onder het matras een kussen gelegt zodat nu mn benen wat hoger liggen. Hoop dat het helpt🤷🏼♀️
5 jaar geleden
Ik ben 16+4 en ik heb ook erge last van vermoeide onderbenen en voeten .