6 Reacties
4 jaar geleden
Ik had ook bloedverlies een paar dagen voor de 40 weken. Meteen de bk gebeld en die heeft alles gecheckt. Omdat ze niet wist waar het vandaan kwam ook nog naar het ziekenhuis geweest en helemaal gecheckt. Ook daar niets gevonden. De volgende nacht begon wel de bevalling. Maar bij bloedverlies inderdaad altijd bellen.
4 jaar geleden
İk had bij mn eerste dochter bloedverlies en de volgende nacht begon de bevalling. Bij mn tweede dochter had ik weeen daarna bloedverlies en een paar een later ben ik bevallen. İnderdaad even de vk bellen
4 jaar geleden
Inderdaad je vk bellen. Ik heb vorige week ook bloedverlies gehad en moest na de check bij de vk door naar het zkh. Gelukkig hebben ze bij mij niets geks gevonden, maar ze namen het wel heel serieus op!
4 jaar geleden
Reactie op Fass_
Ik heb de vk gebeld maar ze zegt kan bloed zijn nav verliezen van slijmprop ...
Ik heb wel eerst een tijdje aan moeten kijken of het bleef bloeden. Daarna is pas de controle en doorverwijzing naar het ziekenhuis geweest. Als je blijft bloeden gewoon nog een keer bellen. Maar bij mij was het uiteindelijk niets. Behalve dan dat de bevalling daarna begon. Denk dat je de verloskundige wel gewoon vertrouwen hoor.