9 Reacties
4 jaar geleden
Ik ben hier op dit moment ook mee bezig, ik doe het wel staand. Bij mij duurde de eerste keer ook langer dan 5 min maar werd wel rustig en viel in slaap, het word steeds korter dat hij huilt, vind het alleen lastig wanneer ik hem precies moet neerleggen als hij eenmaal slaapt
4 jaar geleden
Bij mij lukt de sitting ook niet zoals het hoort. Ofwel is zijn hoofd/nek zo sterk en die heen en weer begint te bewegen en daardoor niet rustig wordt. Ofwel zoekt hij zijn speen en wordt hij daar onrustig van..maar zijn speen kan hij enkel liggend inhouden (niet als ik met hem zit of sta in de richting dat het hoort volgens de stappen). Iemand dit ook?
4 jaar geleden
Even gegoogled wat het eigenlijk is maar hier doen we het eigenlijk al een tijdje stiekem zo! Gelukkig geen onrustige baby, klinkt niet fijn en moeilijk om dan echt stil te blijven lijkt me. Hopelijk zie je na paar keer verbetering? En wat is de reden dat je deze methode wil gebruiken?
4 jaar geleden
Reactie op taartjes1234
Even gegoogled wat het eigenlijk is maar hier doen we het eigenlijk al een ...
Wat goed! Mijn zoontje kan heel onrustig zijn, zeker nu tijdens zijn sprongetje.. hij laat zich dan moeilijk troosten en verzet zich echt tegen slaap.. gooit zijn nekje naar achteren en trappelen met beentjes.. jk heb nu weer geprobeerd om deze methode te doen en merk inderdaad wel dat hij nu al sneller rustiger werd..misschien even hetde kans geven.
4 jaar geleden
Oh en nog een vraagje. Doen jullie gelijk het 4s ritueel of doen jullie eerst kijken wat er gebeurd als je je kindje in bedje stopt? Eerst wachten tot hij gaat huilen of gelijk "staan"
4 jaar geleden
Reactie op Hbibati
Mag vragen wat het is? De 4s??
4 jaar geleden
Hier gebruik ik inmiddels alleen de
S van settjnf the state en sitting. Maar mijn zoontje wordt eigenlijk altijd na 3 kwartier wakker, na één cyclus dus. Ik geef m dan een speentje of neem hem bij me zodat hij nog wat door kan slapen. Gebruiken jullie deze methode ook bij het proberen weer opnieuw in slaap te krijgen? Of sowieso tips bij wat te doen na een dutje van 45 minuten? Eruit halen of helpen?