12 Reacties

5 jaar geleden

Gefeliciteerd, wat leuk! Bij ons zit er straks bij bevalling 4,5 jaar tussen en ik denk juist dat ze het inderdaad zo bewust mee maken.

5 jaar geleden

Gefeliciteerd!! Ik ben in verwachting van de 3de heb een dochter van 7 (dec) en een zoon van 6 (nov) mijn 2 kids schelen 10.5maand en dan nu zoveel jaar verschil 🤭

5 jaar geleden

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik heb een zoon van 12 Een dochter van 6 En ben nu zwanger van me 3e en in nov uitgerekend als het allemaal klopt 😜🤣 Iedereen heeft verschillende meningen.. de 1 wilt het het liefst zo snel mogelijk op elkaar ( moet ook allemaal maar lukken, en ik zou dat gewoon niet trekken) Ik vind het leeftijdsverschil heel fijn, ze maken het bewust mee, je kan ze erbij betrekken en als ze op school zitten heb jij de aandacht voor de kleinste. Komen ze uit school slaapt de kleinste en heb je tijd voor de andere 2.

5 jaar geleden

Mijn zoon is straks 14 als ik beval. Baal wel van het leeftijdsverschil, maar soms loopt het gewoon anders dan je hoopt. Wij zijn er heel erg blij mee. 4 weken geleden een miskraam gehad, hopelijk gaat het deze keer goed.

5 jaar geleden

Ik heb twee bonus kinderen van 11. Kan niet wachten om ze het te vertellen. Die gaan dit fantastisch vinden.❤

5 jaar geleden

Hier ook een bonuszoon, van 10 jaar. Geen idee wat hij 'r van gaat vinden, hij heeft nu nog heerlijk het rijk alleen. Zo'n kleine schreeuwerd zal wel even wennen worden voor hem, denk ik zo. Spannend ook om hem dit te vertellen (na de 1ste echo)! Maar het komt vast goed 🥰👶

5 jaar geleden

Hier een pluszoon van 13jaar ;) hij wilt enkel een broer en geen zus . Maar ben wel blij dat hij wat ouder is dan kan hij wat meer begrijpen en helpen ;)

5 jaar geleden

Hier zal er bijna 12 jaar tss zitten en de jongste 4 jaar 🤗

5 jaar geleden

Oudste hier 7.5 jaar en middelste tegen die tijd 4.5 jaar. Heerlijk beetje zelfstandig 😉

5 jaar geleden

Mijn oudste 2 zijn 15 en 13 heb er 2 van 6 en 5 jaar en ben nu zwanger van de 5de 😊 in sommige dingen is het niet altijd makkelijk maar een veel dingen wel vind ik

5 jaar geleden

Ow wat leuk te lezen. Gefeliciteerd allemaal! Wij zijn voor een 3e gegaan terwijl de jongste bijna 7 is (eind deze maand.) De oudste is 8. Dus die 2 zaten dicht op elkaar. Ik heb altijd meer als 2 kinderen gewild (gewild klinkt zo naar, je hebt niet zomaar een kind te willen). Maar het was eerder niet verstandig. Ik vond 2 kinderen vlak op elkaar best heel zwaar. En heb het gevoel dat ik er niet echt van heb kunnen genieten. Nu bewust voor de 3e. En ja, leeftijdsverschil kan mss soms lastig zijn. Maar het is ook superleuk dat de 2 oudsten het zo bewust mee zullen gaan maken. Mensen zullen misschien gaan denken dat het een ongelukje was, maar dat is het zeker niet. Helemaal gepland en gewenst!❤

5 jaar geleden

Mijn oudste zal bijna 9 zijn bij nummer drie, de middelste net 2. Als ik zie hoe de oudste met de jongste om gaat is dat zo fantastisch! Ik ben ook heel benieuwd hoe die twee kleintjes bij elkaar gaan.