20 Reacties
5 jaar geleden
Gefeliciteerd! Hier ook pcos. Ik had vanochtend een positieve test in handen, na de derde poging met clomid! Ook erg spannend hoor. Er is natuurlijk altijd een kans dat het mis gaat, dat is niet in percentages uit te drukken.

5 jaar geleden
Gefeliciteerd! Die is zeker positief! Ik had 6 dagen voor mijn NOD een positieve test en tot nu toe is het goed gegaan (nu 2 dagen over tijd).
5 jaar geleden
Hey, heb je toevallig Ovitrelle of Pregnyl gespoten? Want dan is ie vals positief
5 jaar geleden
Reactie op Maartje111
Gefeliciteerd! Die is zeker positief! Ik had 6 dagen voor mijn NOD een posi ...
Jij ook gefeliciteerd! Ik zit 2 dagen na mijn NOD.
5 jaar geleden
Reactie op Lynn86
Dat is mij nog nooit overkomen.. in had al 7 dagen na terugplaatsing een po ...
Ik heb ook Pregnyl gespoten, dit blijft 10 dagen in je lijf zitten.. dus als je binnen die 10 dagen een test doet zegt ie ten alle tijden dat je zwanger bent, zelfs als je dat misschien niet bent...
5 jaar geleden
Hey, heb je toevallig Ovitrelle of Pregnyl gespoten? Want dan is ie vals po ...
Nee ik heb alleen letrozol die ik 5 dagen moet slikken voor ei rijping maar dat was in het begin van de cyclus
5 jaar geleden
Hoi,
Ik heb me uit informatie zucht vast aangemeld voor deze app.
Ik heb gisteren een 3 daagse verse tp gehad.
Er kan nog zoveel gebeuren dat weet ik, maar ben ook vooral ge茂nteresseerd in de informatie in deze app en op de fora.
Eerste vraagjes wat is dpo en nod?
Sorry eerste behandeling en hoor hier vaker mensen over maar nooit geweten wat het betekend.
Gefeliciteerd en alle geluk voor iedereen!
5 jaar geleden
Reactie op Tessa_wensmama
Ik heb ook Pregnyl gespoten, dit blijft 10 dagen in je lijf zitten.. dus al ...
Ik had Ovitrelle, afgelopen drie jaar nog nooit een positieve test gehad nadien. Ik heb er nu natuurlijk een stuk of tien tegen aan gegooid om het zeker te weten.. Nu 16 dagen na tp. :)
5 jaar geleden
Hey ziet er gewoon mooi uit voor 9 dpo! Dit was mijn test op 9dpo vs nu

5 jaar geleden
Ik had ook 9 DPO al een streepje, dat is de bovenste test. Daarna is een mooie oploop te zien. Het kan dus zeker ook gewoon goed gaan!
Ik verwacht morgen mijn NOD.

5 jaar geleden
Hier deze knaltest op 10 DPO, was echt super verbaasd en 茅norm blij!!
Ben 2 weken geleden voor het eerst bij de gyn geweest voor inwendig onderzoek en bespreken van bloed uitslagen.
Op basis van een eerdere echo (bij ondersteuning vd huisarts) en lang uitblijvende cyclus (>4mnd) werd pcos vastgesteld en werd ik afgelopen najaar doorverwezen naar de Gyn om een clomid traject te starten.
Ik was erg in de war want heb m鈥檔 hele leven al een stabiel gewicht en normaal BMI van 21, leef en eet echt ontzettend gezond. Daarbij heb ik geen enkele van de bij pcos behorende klachten zoals overbeharing, en heb amper 茅茅n keer per jaar een puist.. ook heeft niemand in mijn familie pcos.
Hoe kon ik dit hebben?
Enfin..Medio jan een telefonische intake bij de gyn gehad en toen is bloed onderzoek gestart.
2 wk terug bij de gyn te horen gekregen dat bloed uitslagen allemaal normaal waren. Bij echo van de eierstokken zag ze wel veel inimini eiblaasjes en constateerde ze hetzelfde als bij de huisarts; pcos.
M脿脿r ze zag ook 1 goed ontwikkeld eitje die in 3 dagen zou gaan springen volgens haar.
Toen hebben we het goed gezellig gemaakt elke dag, ovulatie testen gebruikt en 13-2 inderdaad positieve ovutesten. En nu.... dus ondanks de pcos toch natuurlijk zwanger!!
De clomid kuur die ik alvast van haar meegekregen had is dus overbodig. Yes!!!

5 jaar geleden
Reactie op zoefzoef
Ben ...

Wat fijn! Bij ons was het met de derde ronde clomid raak. Van onze eerste werd ik spontaan zwanger nadat ik het spiraaltje had laten verwijderen. Meteen van de eerste eerste eisprong, waarvan ik niet eens wist dat ik hem had. Dus pcos of niet, het kan!
5 jaar geleden
Reactie op zoefzoef
Ben ...

Wat ontzettend fijn! Ik zou eigenlijk 23-3 een online intake hebben vanwege waarschijnlijk PCOS (heb ongeveer maar 4x per jaar een menstruatie). In november zwanger geraakt maar helaas een miskraam in december. Tot op de dag van vandaag nog geen menstruatie gehad maar vorige week wel weer een positieve test, dus het kan zeker! 馃グ