27 Reacties

4 jaar geleden

Wat houd dit in? Ik ben vrijdag gestript maar niets meer dan enkele voorweeën...

4 jaar geleden

Hallo, ik ben al 2 keer voor een behandeling geweest. Eerste keer was met 37 weken voor dat de baarmoedermond sneller gaat weken en ontsluiting wat sneller zal gaan. 2e keer met 39 weken voor weeen opwekken en weer voor baarmoedermond

4 jaar geleden

Reactie op Naju

Wat houd dit in? Ik ben vrijdag gestript maar niets meer dan enkele voorwe ...
Acupunctuur kan ervoor zorgen dat je bevalling opgang komt. Ik kreeg dit advies van mijn vk. Je krijgt op bepaalde plaatsen hele kleine naaldjes en die geven het lichaam een seintje dat het wat moet gaan doen en kan dan aanzetten tot de bevalling.

4 jaar geleden

Reactie op meys24

Hallo, ik ben al 2 keer voor een behandeling geweest. Eerste keer was met 3 ...
Oh oke, ik ben morgen 39+5 Heeft het wat geholpen?

4 jaar geleden

Reactie op meys24

Hallo, ik ben al 2 keer voor een behandeling geweest. Eerste keer was met 3 ...
Ahjaa zoo.. ier wil ik nu wel geen 2 weken meer wachten ze😁

4 jaar geleden

Reactie op Naju

Ahjaa zoo.. ier wil ik nu wel geen 2 weken meer wachten ze😁
Bij het weeën opwekken zei ze dat het niet zo snel opgang zou komen. Ze heeft het ook niet volledig gedaan omdat ik toen 39 was. Volgende behandeling zal met 40+5 zijn als ik dan nog niet ben bevallen. Ben benieuwd hoe het bij jou zou uitpakken

4 jaar geleden

Reactie op meys24

Bij het weeën opwekken zei ze dat het niet zo snel opgang zou komen. Ze hee ...
Morgen wordt mijn eerste keer dat ik ga. Verder nog nooit iets van acupunctuur gehad dus mijn lichaam kent het niet. Daardoor ben ik wel erg nieuwsgierig hoe het zal zijn en wat het zal doen. Met Strippen zaterdag ben ik 40+2 maar strippen moet binnen 24 uur meestal wat doen anders is je lichaam er nog niet klaar voor hoorde ik?

4 jaar geleden

Reactie op britt2496

Morgen wordt mijn eerste keer dat ik ga. Verder nog nooit iets van acupunct ...
Ieder lichaam is anders. Ik ben vandaag 40 weken. En de vk gaf aan te strippen pas met 41+ omdat het dan meest effectieve is. De accupunctuur kan hierbij helpen om de weeën op te wekken. Het is ten minste natuurlijk. Ik ga vandaag aan de vrouwenmantelthee beginnen. Dat mag je pas drinken als je de uitgerekende datum bent gepasseerd. Alle beetjes zullen hopelijk helpen

4 jaar geleden

Reactie op meys24

Ieder lichaam is anders. Ik ben vandaag 40 weken. En de vk gaf aan te strip ...
Bij mij wouden ze het proberen vanaf 40 weken. Ik ben benieuwd. Afwachten maar🤣

4 jaar geleden

Geen acupunctuur maar wel voetreflextherapie. Ze masseert dan bepaalde drukpunten in je onderbenen en voeten die in verbinding staan met je baarmoeder. Vandaag staat de 2e sessie gepland 🙏🏻.
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

4 jaar geleden

Reactie op Bloem212

Geen acupunctuur maar wel voetreflextherapie. Ze masseert dan bepaalde druk ...
Heeft de voetreflexmassage trouwens geholpen?

4 jaar geleden

Reactie op meys24

Heeft de voetreflexmassage trouwens geholpen?
Het heeft denk ik bij mij wel wat voorwerk gedaan en voorweeen opgeleverd maar tot nu toe geen bevalling ofzo. Zondag staat vooralsnog de inleiding gepland, maar morgen wel een strippoging door de vk.

4 jaar geleden

Reactie op Bloem212

Het heeft denk ik bij mij wel wat voorwerk gedaan en voorweeen opgeleverd m ...
Ah oke, hoop dat je zsm natuurlijk bevalt

4 jaar geleden

Reactie op Bloem212

Het heeft denk ik bij mij wel wat voorwerk gedaan en voorweeen opgeleverd m ...
En hoe ver ben jij nu? Ik heb ook net voetreflex gehad en zondag strippen.. (40+3 vandaag).

4 jaar geleden

En hoe ver ben jij nu? Ik heb ook net voetreflex gehad en zondag strippen.. ...
Ik ben nog maar 38+2. Ik word zondag ingeleid vanwege een grote baby en complicaties daardoor bij vorige bevalling. Heb vandaag de hele dag pijnlijke voorweeen gehad. Hoop zo dat er morgen gestript kan worden. Hopelijk helpt het bij jou ook! Jij hebt meer kans denk ik omdat je een stuk verder bent.

4 jaar geleden

Dit punt kan je thuis zelf indrukken.

4 jaar geleden

En dit groene puntje op je hand

4 jaar geleden

Ik ben 2 weken terug met 36+5 bij acupunctuur geweest, toen was het ter voorbereiding. Ze mocht nog niet alles prikken omdat ik nog geen 37 weken was. Afgelopen maandag met 38+5 weer geweest, nu heel oor vol. Sinds dinsdag wel veel harde buiken en wat lichte kramp, maar verder helaas nog niks.

4 jaar geleden

Reactie op Bloem212

Ik ben nog maar 38+2. Ik word zondag ingeleid vanwege een grote baby en com ...
Ben benieuwd hoor, succes vandaag! 🍀 Ik merk helaas niet zo heel veel.

4 jaar geleden

Reactie op Lente83

Ik ben 2 weken terug met 36+5 bij acupunctuur geweest, toen was het ter voo ...
Ahh hoop dat het dan wel alvast wat voorwerk doet! En misschien nog een sessie inplannen?