Goedemorgen,
Onze dochter is in November 3 jaar geworden. Wij willen heel graag een 2e kindje. Over onze eerste hebben we ruim 2 jaar gedaan. Echter nooit een medische reden gevonden waarom het niet lukte, uiteindelijk was het ineens raak.
Sinds de bevalling zijn we nooit weer begonnen aan de anti conceptie, we zouden wel zien wanneer ik weer zwanger zou raken.
Helaas tot nu toe nog geen resultaat... en dat gevoel breekt me de laatste tijd toch op.. het leeftijdsverschil word nu wel heel groot, terwijl we het liefste wel dicht bij elkaar wilden.
Moet ik eerlijk bekennen dat we er niet heel veel voor doen.. we doen 'het' wanneer we zin hebben.. en dat is het laatste jaar nou niet echt vaak. Moet ook zeggen dat ik dat 'getimde' echt vreselijk vond.. en dat we daar misschien ook wel een kleine 'trauma'(negatieve associatie) aan hebben.
Misschien ook van "als we het niet doen, kan ik ook geen hoop hebben".
Toch trekt het mij steeds meer om hiermee weer na de huisarts te gaan voor een verwijzing voor de fertiliteit afdeling.. mijn partner heeft dit gevoel nog totaal niet. Ik vind het ook lastig om erover te praten..
Ik wil zo graag een 2e kindje 🥹