25 Reacties

één maand geleden

Reactie op Amooma

Hier een zoon die af en toe wel op het potje wil, maar het ook prima vindt ...
Hier een meisje die panisch was voor de wc en het heel langzaam met de juf op de opvang heeft geoefend (haar handen fijnknijpen terwijl ze erop zat). Heeft tijd nodig denk ik hoor.. en de ene is er vroeger mee dan de andere.. Potje hoefde je ook eerst maar te noemen en het was al halve paniek.. Hier nog niet zindelijk trouwens, maar ik denk dat ze het wel al kan.. als ze in haar blote kont loopt tijdens warme dagen, dan gaat ze netjes naar de wc (soms een ongelukje hoor). En laatst heeft ze zelfs op een openbaar toilet geplast! Duurde wel 5 keer voordat er wat kwam, maar we waren supertrots! Begin september hebben we 2 weken vakantie, dus dan gaan we echt eraan proberen te werken :)

VRIEND

één maand geleden

Reactie op Hepziba

Omg, ik onthoud echt niet vaak genoeg om hem te verschonen, laat staan dat ...
Forget Pottywhiz! Ik heb gewoon weer mijn oude vertrouwende Babytracker app geopend om bij te houden wanneer hij drinkt, plast, poept en slaapt in zijn luier.

één maand geleden

Onze zoon is nu sinds 2 weken helemaal zindelijk. Hij heeft ruim een jaar af en toe op het potje geplast en gepoept maar voelde het nooit optijd zelf aankomen. Dit was echt door het door ons op het potje zetten dat er wat kwam ja of nee. Maar sinds 2 weken zegt hij zelf geen luier meer te willen en voelt hij zelf optijd aan als hij naar de wc moet. Ik merkte dat het bij hemzelf echt de knop omzetten was en dat het trainen op het potje te gaan daar niet extreem veel aan heeft bijgedragen omdat ze zelf moeten gaan aanvoelen wanneer ze moeten.

één maand geleden

Hebben jullie hier nog een tip voor? Als ons zoontje in z’n blote billen loopt gaat hij continu zelf naar het potje, geen ongelukjes. Zodra hij een onderbroek aan heeft, heeft hij direct een ongelukje. Alsof hij denkt een luier aan te hebben ofzo?

één maand geleden

Reactie op SdG

Hebben jullie hier nog een tip voor? Als ons zoontje in z’n blote billen l ...
Wij benoemde elk kwartier dat die geen luier aan had maar een onderbroek dus dat anders zijn kleertjes nat werden als die zou plassen. Op een gegeven moment vroeg hij telkens heb ik een luier om? En daarna wist hij dat hij geen luier meer om had.