21 Reacties
5 jaar geleden
Reactie op Jgv89
Mijn favorieten:
- Viverty sparking wit
- Crodino Rosso gemixt met alcoho ...
Wow haha ik ken er geen een van! 🤣 toch eens uitproberen
5 jaar geleden
Reactie op Jgv89
Mijn favorieten:
- Viverty sparking wit
- Crodino Rosso gemixt met alcoho ...
Ook hier sluit ik me grotendeels bij aan! De Vandestreek Playground IPA heeft trouwens nog wel een héél laag percentage aan alcohol. Daarom drink ik hem toch niet meer. Zal vast geen kwaad kunnen als je hem een keertje drinkt, maar bij alcoholvrij bier blijft het toch goed opletten of er echt 0,0 opstaat.
MOD
5 jaar geleden
Reactie op Lola00
Daar zit 0,5 % in had die ook gekocht maar achterop heel klein staat 0,5
Ooh echt, dat wist ik niet 🙈
Ik vind dat ze die regels ook eens moeten aanpassen, glutenvrijbrood mogen ze ook niet gebruiken, dat is tegenwoordig glutenarmbrood. Moeten ze bij bier ook gewoon doen 😒
5 jaar geleden
Reactie op Fien95
Ze hebben sinds kort echte 0,0%!
Staat mega verwarrend aangegeven. Op de verpakking zelf 0,0 en in de beschrijving 0,5. Haha wat is het nou?!😅

5 jaar geleden
Reactie op Fien95
Ja eerder was het inderdaad 0,5 maar sinds kort echt 0,0. Heb gisteren dit ...
Oh super! Dan zal de appie nog de beschrijving nog moeten aanpassen. Heel fijn want dronk dat regelmatig in de zomer! 😁☺️
5 jaar geleden
Ja, in sommige alcohol ‘vrije’ drankjes zoals de IPA maar bijvoorbeeld ook de alcoholvrije wijnen van Lindemans zit een klein percentage alcohol. Dat klopt. Zelf vind ik dit percentage verwaarloosbaar, nu er ook in veel etenswaren (zoals rijp fruit) alcohol zit. Daaruit heb ik voor mezelf de conclusie getrokken dat het mij persoonlijk niet uitmaakt dat er zo nu en dan een zeer laag percentage in zit. Zou het niet als standaard dorstlesser gebruiken, dat dan weer niet. Maar dat moet natuurlijk iedereen voor zichzelf weten, moet je jezelf oké bij voelen en zo niet lekker laten!
5 jaar geleden
Cordino met verse jus d’orange! Net aperol spritz
Ook mijn favoriet, maar dan met half jus d'orange en half spa rood.
Dat, en gemberbier.