772 Reacties
2 jaar geleden
Ik heb hier echt een enorme wildebras aan mn borst. Ze is nu 8maanden en gaat tijdens het drinken staan, op de kop, kont omhoog, blazen, mn borst grijpen en al gillend aanhappen. Ik geniet er echt enorm van en moet er ontzettend om lachen maar waar is mn rustige minibaby gebleven?! 😩🤣
2 jaar geleden
Reactie op Grace93
Ik heb hier echt een enorme wildebras aan mn borst. Ze is nu 8maanden en ga ...
Haha herkenbaar, ik probeer er niet te veel om te lachen want dan gaat hij alleen maar steeds gekker doen. En hoewel dat heel grappig is vind ik het tijdens voeden in het openbaar toch iets minder grappig😅
2 jaar geleden
Reactie op Dina93
Haha herkenbaar, ik probeer er niet te veel om te lachen want dan gaat hij ...
Haha ja dat openbaar voeden is geeft voor mij nu eventjes een ongemakkelijk gevoel terwijl ik daar vrij snel overheen was. Maar nu wordt er flink de aandacht getrokken door gegil, blazen op mn borst (dus scheetgeluiden). Achja gewoon doen en niets van aantrekken dan maar.
2 jaar geleden
Reactie op Grace93
Haha ja dat openbaar voeden is geeft voor mij nu eventjes een ongemakkelijk ...
Haha goedzo, ik blijf inderdaad ook gewoon in het openbaar voeden. Maar ik wacht wel tot hij echt goed honger heeft en stop zodra hij gek gaat doen. Is toch even iets minder relaxed dan het was, maarja.
Jaa die scheetzoenen zijn hier ook favoriet🤣
2 jaar geleden
Reactie op Grace93
Ik heb hier echt een enorme wildebras aan mn borst. Ze is nu 8maanden en ga ...
Yep, hier ook. Zoontje is 8,5e maand. Drinkt 2min rustig en gaat dan rechtop zitten om steeds weer rond te kijken, te spelen. Tussendoor dan weer ff slok en hup, daar zit ie weer rechtop 🤣 Ik grap wel eens dat 'k net zo goed continu met blote borsten kan rondlopen.
2 jaar geleden
Ik wil even iets van mij afschrijven. Ik baal ontzettend hard dat mijn borstvoedings avontuur er zo goed als op zit. Ik heb 2 maanden geleden een borstontsteking gehad en sinds toen is het gaan aflopen het is nog een tijd goed gegaan dat ik 1 half flesje per dag moest bij geven maar ondertussen geef ik haar ongeveer een half flesje nog borstvoeding. Iedere ochtend drinkt ze mijn borsten nog leeg en als ik haar vaker ga aanleggen word ze onrustig dat het niet snel genoeg meer komt en kolven heeft bij mij eigenlijk haast nooit goed gewerkt. Ik had het fantastisch gevonden mocht ik haar borstvoeding gegeven hebben tot dat ze 1 jaar was maar het zit er niet in voor mij.
VRIEND
2 jaar geleden
Reactie op Jr_joejoe
Ik wil even iets van mij afschrijven. Ik baal ontzettend hard dat mijn bors ...
Hè, wat sneu, zeker aangezien het blijkbaar zo goed ging dat je maar een beetje bij hoefde te voeden. Echt naar als kolven geen effect heeft.
Geniet er nog even van. Wie weet hoe lang je die ochtend voeding nog in stand kunt houden.
2 jaar geleden
Reactie op Jr_joejoe
Ik wil even iets van mij afschrijven. Ik baal ontzettend hard dat mijn bors ...
Oh wat jammer!! Ik duim voor je dat je de ochtendvoeding nog een tijdje kan blijven geven. Zelf ben ik begonnen met afbouwen en sommige lichamen reageren blijkbaar snel op al 1 voeding vervangen met een flesje want bij mij gaat het veel sneller dan ik wilde. Hier ook een gefrustreerd kindje aan de borst bij bijna alle voedingen behalve die van 03:00 en 07:00.
2 jaar geleden
Reactie op Vijf0123
Zoontje ao 4dagen bezig met bijten dus was druk bezig met corrigeren.
Heef ...
Wat naar zeg!!! Heel pijnlijk!
Misschien met ijsblokje erop koelen tegen de pijn? Als je dat trekt op zo’n gevoelige zone
VRIEND
2 jaar geleden
Reactie op Vijf0123
Heef ...
Wat een kannibaal! Ik heb gelezen over hydrogel zoogkompressen voor inventieve genezing tossen de voedingen door. Eventuele gel die achterblijft op de troep is voor de baby gewoon eetbaar.
Ik heb er nog geen ervaring mee, maar geef het graag als suggestie.
2 jaar geleden
Reactie op Vijf0123
Heef ...
Toen mijn zoontje een keer heel hard zijn hoofd omdraaide tijdens het drinken en de tepel tussen zijn kaken klemde, bloedde het ook flink. Ik heb hem toen 24 uur lang niet die borst aangeboden maar gekolfd. Dat was wat minder pijnlijk dan live drinken en zo bleef de productie wel op gang en genas het goed met behulp van de lanoline. Dan moet je zoontje natuurlijk wel aan een borst voldoende hebben of je geeft een klein flesje met wat je hebt gekolfd er meteen bij.
2 jaar geleden
Reactie op Judith_A
Toen mijn zoontje een keer heel hard zijn hoofd omdraaide tijdens het drink ...
Oei au echt pijnlijk. Ochtend heeft hij gewoon gedronken maar oei net nog x. Heb zelf gehuild vd pijn.
Met kolven wil ik morgen ook beginnen is nu echt beurs en gevoelig...
Ik ben nog niet klaar voor om te stoppen met bv en mij theotje ook niet. Wil z9 graag nog door...
2 jaar geleden
Ik ben nu een week gestopt met borstvoeding, maar ik vraag me iets af. Ik heb totaal geen last van stuwing dus ik hoef niet meer te kolven, maar moet het laatste restje melk er ook uit? 😅😂
Of kan dat geen kwaad? Ik wil niet het risico lopen dat ik een ontsteking of verstopte melkklier krijg.