Hallo
Ondertussen zijn er toch al wat baby’s geboren in november en zullen wel meerder moeders borstvoeding geven. Het leek me dan ook wel leuk om een algemeen borstvoedingstopic te maken waar iedereen zijn ervaringen,vragen, bezorgdheden,… kwijt kan en we zo elkaar misschien een beetje kunnen helpen.
Ik ben zelf super onzeker over het geven van borstvoeding. Bij onze dochter, twee jaar geleden, is dit totaal fout gelopen. Zij hapte slecht, kreeg daardoor de borst niet leeg gedronken waardoor mijn productie een ramp werd. Ik heb enkele maanden fulltime gekolfd maar die productie is nooit nog geworden wat het moest zijn.
Nu ben ik een week geleden bevallen van ons zoontje en zo super onzeker of het wel goed gaat lopen. Hij krijgt ‘s avonds een klein flesje bij aangezien mijn borsten zijn vraag niet direct konden volgen. Zou blijkbaar normaal zijn bij zo’n stevig bazeke van 4,360 kg. Ondertussen merk ik dat het beter loopt als twee jaar geleden maar ik blijf vast hangen aan dat kleine extra flesje anders hangt die gewoon de hele avond/nacht aan m’n tieten.
Dus als er dames zijn die tips hebben om de productie op te krikken, laat maar komen! 😊