9 Reacties

één jaar geleden

Mega herkenbaar, bij ons duurde dit een week. Daarna was het weer over

één jaar geleden

Ja hier hetzelfde wisselt ook wel eens pappa of mamma maar meestal mamma.

één jaar geleden

Ohja, hier van hetzelfde, al een paar weken 🫣 papa mag wel assisteren, en af en toe alleen afronden, maar ik moet altijd minstens een deel aanwezig zijn 😵... Opluchting dat er nog zijn 😅

één jaar geleden

Ben blij dat er meer zijn. Ik maakte me al zorgen. En het gekke is dat hij verder helemaal gek is op papa maar dit was echt ineens van de een op de andere dag. Nou ja het zal wel weer over gaan. Bedankt voor jullie reactie😊

één jaar geleden

Misschien dat dit een verklaring geeft https://www.borstvoeding.nl/langer-voeden/troosten-aan-de-borst/

één jaar geleden

Ja, hier ook dikke drama. Ging gisteravond sporten om 18.30u sporten en was om 20.30u terug: zoonlief sliep niet totdat ik terug was 😵‍💫

één jaar geleden

Jup herkenbaar, altijd al wel meer een mama's kindje geweest (ik ben hele dagen thuis). Sinds een maand ineens alleen maar mama mama mama... als mijn man haar moet verschonen is het net of hij haar mishandeld zo hard krijst ze. Ziet ze mij meteen stil. Ik hoop dat dit een fase is!

één jaar geleden

Ja, heel herkenbaar. Hier helpt het om haar voor te bereiden, dus tijdens het eten al vertellen dat papa haar naar bed brengt. Ook lijkt het haar gerust te stellen als ik haar vertel wat ik in de tussen tijd ga doen (papa legt Amy op bed en dan gaat mama je zusje op bed leggen/opruimen/televisie kijken). Het was doorzetten en volhouden, voor allebei... maar nu gaat het gelukkig weer zonder huilen!

één jaar geleden

Hier was het ook drama niets hielp en alleen ik mocht en kon de kleine op bed leggen anders was het huilen en gillen tot ademstops aan toe tenzij ik niet thuis was. Duurde wel 3maanden en nu lijkt ze het ineens weer goed te vinden allemaal en stuurd ze me zelfs weg😅