9 Reacties
één jaar geleden
Ben blij dat er meer zijn. Ik maakte me al zorgen. En het gekke is dat hij verder helemaal gek is op papa maar dit was echt ineens van de een op de andere dag. Nou ja het zal wel weer over gaan. Bedankt voor jullie reactie😊
één jaar geleden
Misschien dat dit een verklaring geeft
https://www.borstvoeding.nl/langer-voeden/troosten-aan-de-borst/
één jaar geleden
Ja, hier ook dikke drama. Ging gisteravond sporten om 18.30u sporten en was om 20.30u terug: zoonlief sliep niet totdat ik terug was 😵💫
één jaar geleden
Jup herkenbaar, altijd al wel meer een mama's kindje geweest (ik ben hele dagen thuis).
Sinds een maand ineens alleen maar mama mama mama... als mijn man haar moet verschonen is het net of hij haar mishandeld zo hard krijst ze. Ziet ze mij meteen stil.
Ik hoop dat dit een fase is!
één jaar geleden
Ja, heel herkenbaar. Hier helpt het om haar voor te bereiden, dus tijdens het eten al vertellen dat papa haar naar bed brengt. Ook lijkt het haar gerust te stellen als ik haar vertel wat ik in de tussen tijd ga doen (papa legt Amy op bed en dan gaat mama je zusje op bed leggen/opruimen/televisie kijken). Het was doorzetten en volhouden, voor allebei... maar nu gaat het gelukkig weer zonder huilen!