8 Reacties
één jaar geleden
Hier al een tijdje zo! Sommige dagen beter en andere minder. Ik heb gemerkt dat hij soep lekker vindt. Dan maar gepureerde groenten... soep! Ik koop de verse pureersoep vd appie, wortel/pompoen en broc spinazie. Ik doe wel maar de helft vd boullion, vind het anders te zout. En verspakket rode linzen soep. Oja en ik doe bijna overal kikkererwten door extra voedzaam. Dat verdeel ik in 3 zakjes en de rest gaat de vriezer in, zodat hij een beetje variatie heeft. Je hebt ook van bonduelle groente voor soep uit de diepvries.
En tja vd rest pap, drinken, kwark of yoghurt.
Succes!!
één jaar geleden
Mijn dochter heeft er vermoedelijk ook 3 kiezen doorkomen. 1 is al deels erdoor, 2 andere zitten te duwen. Voorlopig is ze vooral blij met een heel koude banaan. Dat is op 1minuut volledig op. Verder eet ze momenteel geen ander fruit, wek knijpfruit.
Aanbieden wat ze wel kan eten ? Puree met beetje saus en de groentjes wat platter koken/stove/stomen. Vlees gaat er hier altijd in dus 😂 En misschien heeft hij ook gewoon geen zin in eten. Als ze voldoende drinken en geen honger hebben is het ook niet zooo erg als dit een fase is.
één jaar geleden
Reactie op MSenB
Mijn dochter heeft er vermoedelijk ook 3 kiezen doorkomen. 1 is al deels er ...
Hier idd precies hetzelfde met een koude banaan en knijpfruitje uit de koelkast. Ook heeft die gisteren mandarijn gegeten. Ja hij is gewoon op het moment niet zo dol op warm eten lijkt net. 😆😅