14 Reacties

2 maanden geleden

Ik zou niet wachten tot maandag, maar de hap bellen. Ik heb ook deze allergie, en ik mag desloratadine slikken. Ik weet niet of er ook een antihistamine is die peuters mogen nemen, maar dat werkt perfect (voor mij)

2 maanden geleden

Ik zal een een half pilletje cetrizine geven. Weet dat ik dit voor me zelf gebruik als ik dit heb

2 maanden geleden

Mijn zoontje kwam eergisteren ook uit bed met een hele dikke arm en hand, ik ben met hem langs de huisarts geweest. Die heeft een drankje voorgeschreven wat ze ook vaak met hooikoorts etc voorschrijven (en andere allergische reacties).

2 maanden geleden

Heeft mijn zoontje ook en ik heb van de dokter een drankje gekregen en het helpt de rode bulten zijn als goed is weg.

2 maanden geleden

Reactie op Sharon94x

Mijn zoontje kwam eergisteren ook uit bed met een hele dikke arm en hand, i ...
Heb ik ook gehad voor me zoontje. Moet zeggen het helpt wel

2 maanden geleden

Reactie op Agneetje80

Heb ik ook gehad voor me zoontje. Moet zeggen het helpt wel
Zeker helpt het! Binnen 2 dagen was zijn arm gewoon weer ‘slank’ ipv opgezwollen/dik

2 maanden geleden

Reactie op IreenK

Ik zou niet wachten tot maandag, maar de hap bellen. Ik heb ook deze allerg ...
Vorige keer haalde de huisarts zn schouders nonchalant op dus ben een beetje bang dat de huisartsenpost dit niet te dringend vind. Is alleen voor spoed.. ik heb zo'n vragenlijst ingevuld en daar kwam naar voren dat dit kan wachten :/

2 maanden geleden

Reactie op Agneetje80

Heeft mijn zoontje ook en ik heb van de dokter een drankje gekregen en het ...
Heb je de naam? Ga ik maandag gelijk voorleggen of ik bel de hap of ze dit willen voorschrijven morgenochtend.

2 maanden geleden

Reactie op Mama_van_J.M.

Ik zal een een half pilletje cetrizine geven. Weet dat ik dit voor me zelf ...
Ik ga kijken of de hooikoortspillen die ik heb liggen geschikt zijn voor 2 jarigen :) dank.

2 maanden geleden

Reactie op Floor1234