8 Reacties

5 maanden geleden

Wat ik doe op zon moment is naar hem toe gaan en eigenlijk proberen hem al niet uit bed te tillen maar het eerst te sussen door op zijn rug te wrijven en een beetje te praten. Soms helpt dat maar er zijn ook momenten dat hij al met zijn kussen onder zijn arm staat om mee te gaan. Dan zeg ik vaak nee schat je blijft wel in je eigen bedje slapen je mag even met mama kroelen en daarna gaan we weer lekker slaapie doen in je eigen bed. Als ik hem er dan uit til hangt hij echt als een koala om me heen. Vaak zegt hij dan papa kijken dus dan herhaal ik we gaan papa een kusje geven en dan gaan we weer lekker in je eigen bedje slapen en dan doen we dat. Als ik hem dan terug leg is het eigenlijk al goed

5 maanden geleden

Als ik wil dat mijn dochter rustig is in bed vraag ik na 3x te hebben gezegd we gaan nu slapen: Ga je nu slapen of moet je naar je eigen bed? Vaak kiest ze dan voor slapen, wel leg ik haar altijd weer terug als ze diep slaapt. En anders leg ik haar even in haar eigen bed, tot ze slaapt of weer krijst.

5 maanden geleden

Reactie op Littlebutterfly

Wat ik doe op zon moment is naar hem toe gaan en eigenlijk proberen hem al ...
Ja dat probeerde ik dus ook. Maar ze reikt echt al met haar handen naar me toe en als ze gedroomd heeft vind ik t echt zielig.. leg haat weer neer en blijf even bij dr maar zodra ik de deur uitloop is ze zo van slag !! Als ik dr in ons bed heb en vraag dr na een tijdje kom je gaat weer naar je eigen bed slapen, is het ook echt krijsen.. gelukkig komt dit niet vaak voor hoor..

5 maanden geleden

Reactie op Sja1989

Als ik wil dat mijn dochter rustig is in bed vraag ik na 3x te hebben gezeg ...
Ja ze gaat bij ons dus echt niet slapen.. ze is gewoon lekker rustig aan het liggen.. maar terug leggen lukt echt niet.

5 maanden geleden

Hier ook een dame die alleen tussen ons in slaapt wanneer ze ziek is. Weet niet of je nog een fles melk geeft? Hier helpt het om te zeggen; het is nog midden in de nacht schat, je moet slapen. Wil je eerst nog een flesje melk? Dan geef ik haar in ons bed een klein flesje melk en als deze op is zegt ze zelf al; nu slapen😅 Dan kan ik haar zonder problemen weer terug in haar eigen bed leggen.

5 maanden geleden

Klinkt heel cruel maar ik laat me zoontje gewoon even huilen.. (max 5 min) 9 van de 10 valt die zelf weer zelf in slaap. Als wij hem eruit halen en bij ons in bed leggen slaapt die ook idd niet meer.. 🥹

5 maanden geleden

Reactie op DianaK1980

Hier ook een dame die alleen tussen ons in slaapt wanneer ze ziek is. Weet ...
Ja ze krijgt altijs nog melk voor het slapen gaan ! Dat is wel een goed idee inderdaad, thanks !

5 maanden geleden

Reactie op Tutje

Klinkt heel cruel maar ik laat me zoontje gewoon even huilen.. (max 5 min) ...
Ja ik zou het de volgende keer wat proberen langer vol te houden betreft het huilen haha..