25 Reacties

vor einem Jahr

Pampers aqua pure vinden wij erg fijn! Ook lekker nat en je ruikt ze niet dus dat is ook fijn

vor einem Jahr

Wij zweren bij Huggies 👍🏼 laatst in de aanbieding Kruidvat gekocht, maar was blij dat we daar bijna doorheen waren 😅

vor einem Jahr

Reactie op Daphne90

Pampers aqua pure vinden wij erg fijn! Ook lekker nat en je ruikt ze niet d ...
Ja, eens! Gebruiken wij ook voor de billen. Goed nat ook. Maar gebruik waterwipes voor hun gezicht, had ik er even bij moeten zetten.

vor einem Jahr

Reactie op IreenK

Wij zweren bij Huggies 👍🏼 laatst in de aanbieding Kruidvat gekocht, maar ...
Kruidvat is 3x niets idd. Zijn Huggies ook z geurstoffen enz?

vor einem Jahr

Reactie op JBaby2

Kruidvat is 3x niets idd. Zijn Huggies ook z geurstoffen enz?
Ja, zonder geur e.d. Als ik een minpunt zou moeten noemen is het dat ze vrij makkelijk scheuren.. die van kv kan ik bijvoorbeeld best aan m’n zoontje geven. Maar die van Huggies scheurt ie kapot 😅

vor einem Jahr

Reactie op IreenK

Ja, zonder geur e.d. Als ik een minpunt zou moeten noemen is het dat ze vri ...
Ga ze uitproberen, dankjewel!

vor einem Jahr

Ik gebruik van de Etos of de appie. Die zijn erg fijn. Huggies vind ik ook goed maar de laatste paar zijn altijd zeiknat!

vor einem Jahr

Reactie op Handpickedfromheaven

Ik gebruik van de Etos of de appie. Die zijn erg fijn. Huggies vind ik ook ...
Wij vinden die van de etos ook heel fijn. Kopen ook om de zoveel tijd een voorraad voor een half jaar ongeveer.

vor einem Jahr

Die van de Etos vinden wij ook heel fijn! Kruidvat is drama, pampers aqua pure vonden we wat te duur worden😅

vor einem Jahr

Wij gebruiken Etos Sensitive sinds haar geboorte, zijn nog steeds niet door de voorraad heen die we toen gekocht hebben dus gelukkig zijn ze fijn 😅

vor einem Jahr

Reactie op LJPJ

Wij gebruiken Etos Sensitive sinds haar geboorte, zijn nog steeds niet door ...
Jeetje. Hoeveel pakken heb je toen wel niet gekocht? Ik heb al vrachtladingen voordeelpakketen besteld, gaat zo snel op!

vor einem Jahr

Oh wij gebruiken de Kruidvat water doekjes al bijna sinds haar geboorte ! Wat vinden jullie er niet goed aan?

vor einem Jahr

Reactie op mags

Oh wij gebruiken de Kruidvat water doekjes al bijna sinds haar geboorte ! W ...
Ik vind ze echt niet nat. Poetst niet fijn. Heb je weleens waterwipes gebruikt? Dan snap je wat ik bedoel.

vor einem Jahr

Reactie op mags

Oh wij gebruiken de Kruidvat water doekjes al bijna sinds haar geboorte ! W ...
Ik vind ze inderdaad ook erg droog, en vrij stug waardoor het lastig schoonmaken is. En omdat ze vrij droog zijn, drogen ze nóg sneller uit als je het pakje niet goed dicht doet 🙈

vor einem Jahr

Wij hebben super veel doekjes geprobeerd maar ik vind die waterdoekjes van kruidvat ook juist fijn en betaalbaar

vor einem Jahr

Ik vind wasbare babywipes heel fijn. Het wassen ervan is meer werk, maar zijn huid reageert veel beter en het veegt veel fijner.

vor einem Jahr

Reactie op Pien1987

Jeetje. Hoeveel pakken heb je toen wel niet gekocht? Ik heb al vrachtladin ...
6 dozen van 24 verpakkingen, we zijn nu bijna door de 4e heen 😅🤣

vor einem Jahr

Reactie op LJPJ

6 dozen van 24 verpakkingen, we zijn nu bijna door de 4e heen 😅🤣
Dan gebruiken jullie echt weinig doekjes! Of wij gebruiken er veel te veel. Soms gebruik ik er wel 20 bij 1 poepluier🙈

vor einem Jahr

Reactie op Pien1987

Dan gebruiken jullie echt weinig doekjes! Of wij gebruiken er veel te veel. ...
Oh wauw! Maar dat heeft dan echt met de doekjes te maken. Zijn "nattere" duurdere doekjes miss wel echt voordeliger voor jullie

vor einem Jahr

Reactie op Pien1987

Dan gebruiken jullie echt weinig doekjes! Of wij gebruiken er veel te veel. ...
Als de poepluier zo erg is dan gooi ik hem (als het even kan) gewoon onder de douche 😅😂