10 Reacties

één jaar geleden

Whaaa hier ook lopen zeuren en tv is hij dan wel even stil met Peppa big. De papa leerde hem dit.. i Hier nog steeds borstvoeding Dus zodra hij me ziet.

één jaar geleden

Ja! En hij wordt nu opeens ook 's nachts wakker voor een fles terwijl hij die al maanden niet gehad heeft..

één jaar geleden

Jaa! hier ook een hongerig kindje. Als ik 1minuut nadat hij een hele maaltijd gegeten heeft iets ga eten loopt hij al te zeuren om wat ik heb. 😅

één jaar geleden

Reactie op mamalief

Jaa! hier ook een hongerig kindje. Als ik 1minuut nadat hij een hele maalti ...
Ja dit precies hahahahahahah 🤣

één jaar geleden

Reactie op mamalief

Jaaaa! 💯

één jaar geleden

Reactie op mamalief

Yep! Herkenbaar! Ik blijf het hem maar gewoon geven. En veel fruit, manderijntjes is hij best lang zoet mee en maisvingers, dat is net lucht! Of bied ik vaak water aan, waar hij af en toe dan ook wel genoegen mee neemt.

één jaar geleden

Reactie op Buchukimchi

Ja! En hij wordt nu opeens ook 's nachts wakker voor een fles terwijl hij d ...
Hier dus ook en niet stil te krijgen 🫣

één jaar geleden

Gaan jullie erin mee? Ik weet niet waar ik goed aan doe. Hij doet precies alles wat jullie ook omschrijven

één jaar geleden

Reactie op babyboyben

Gaan jullie erin mee? Ik weet niet waar ik goed aan doe. Hij doet precies a ...
's Nachts ben ik gestopt met een fles geven sinds hij één nacht opeens elke 30min wakker werd. Het was de eerste nacht even doorbijten, maar de volgende ochtend besloot hij opeens geen ochtendfles én geen middagfles meer te willen. Ik was al een tijd bezig om de middagfles te laten vallen en dat ging met veel moeite gepaard. Nu zijn we al een paar dagen verder en hij heeft nog niet een keer om een fles in de ochtend of middag gevraagd. Hij slaapt 's nachts ook weer goed. Het is nu wel de hele dag door "kaka kaka!" (Koreaanse babytaal voor snack/tussendoortje en soms bedoelt hij kaas, maar hij kan ook "kaas" zeggen). Ik geef vaak eerst iets van een maisvinger en water (of alleen water), wat meestal genoeg is. Als hij om meer vraagt geef ik hem wat fruit of een paar stukjes brood met pindakaas, amandelboter of pompoenpitboter. Als hij specifiek om kaas vraagt (we hebben hier in Korea babykaas waar amper zout in zit) krijgt hij daar een plakje van. Als hij erom vraagt vlak voor lunch of avondeten geef ik niks en zeg ik tegen hem dat het eten bijna klaar is. Zolang hij de 3 hoofdmaaltijden goed blijft eten maak ik me niet zo'n zorgen over alle tussendoortjes.

één jaar geleden

Hier net zo. Ik geef het hem maar vooral gezonde dingen.