Hi!
Ik heb een apple watch en het valt me op dat sinds de zwangerschap ik never meer diepe slaap heb haha. Geen wonder dat ik zo moe ben😂 herkend iemand dit?
Ik slaap ook weg weinig 6e week ben ik nu. En zodra ligt in huis is ook al is ma piep klein iets is kan ik niet slapen dus ff overdag slapen word em niet. En dan heb ik nog niet over gesnurk van me man naast me of dochter kamer naast ons. Hoor zie en ruik alles .de meeste dingen had ik al voor de zwangerschap
Herkenbaar! Ik volg het met m'n fitbit, zo'n 60% vd nacht is licht, 15% wakker en de rest schommelt qua percentages tussen diep en rem🥱 en ik mezelf in het begin maar afvragen waarom ik zo moe ben hahaha
Ik hou het zelf niet bij, maar ik voel wel heel duidelijk dat ik heel licht en onrustig slaap; vaak wakker, veel dromen en vervolgens heel vroeg wakker. Ben nooit een goede slaper geweest maar dit slaat alles! Weet niet of het door de hormonen komt of door de spanning van de zwangerschap...
Ik slaap ook zo slecht. Zelfs m’n man zegt dat ik heel onrustig slaap.. rond 6 uur in de ochtend slaap ik het lekkerste, maar rond 8 uur gaat ook weer m’n alarm. Dus zit nu met zombie hoofd achter m’n laptop 👩🏻💻
Jaa ook mijn horloge geeft aan dat ik geen REM slaap meer heb en alleen nog maar licht slaap.. Altijd 4 uur wakker en savonds niet in slaap komen. Fijn.