23 Reacties

4 jaar geleden

Nee dat herken ik niet slaap heel diep

4 jaar geleden

Nou ik herken het hoor... daarnaast ook niet meer dan 5 a 6 uur slaap per nacht..... 😅

4 jaar geleden

Ik slaap ook heel weinig en ook niet diep . Moe en dus overdag gewoon rustig aan en op het werk even niet 120% geven ☺..

4 jaar geleden

Mag k vragen welke app dat is.. heb ook t idee dat k totaal niet diep slaap en 100 x wakker word maar weet t niet zeker

4 jaar geleden

Ik ben 6 weken zwanger. En slaap al heel de week bijna niet 😂

4 jaar geleden

Ik slaap ook weg weinig 6e week ben ik nu. En zodra ligt in huis is ook al is ma piep klein iets is kan ik niet slapen dus ff overdag slapen word em niet. En dan heb ik nog niet over gesnurk van me man naast me of dochter kamer naast ons. Hoor zie en ruik alles .de meeste dingen had ik al voor de zwangerschap

4 jaar geleden

Reactie op YS Ch

Mag k vragen welke app dat is.. heb ook t idee dat k totaal niet diep slaap ...
Autosleep heet de app maar werkt alleen als je ook Een apple smartwatch hebt. Weet niet of je die hebt?

4 jaar geleden

Herken ik zeker, niet meer diepe slaap en 2 of 3 keer uit om te plassen. Hartstikke moe wakker worden 😅

4 jaar geleden

Reactie op Tie81

Herken ik zeker, niet meer diepe slaap en 2 of 3 keer uit om te plassen. Ha ...
Wat grappig om dit zo te zien hahah😂 ben dus gelukkig niet de enige haha

4 jaar geleden

Ja, ik slaap niet meer diep helaas. Hoe heet die app?

4 jaar geleden

Ik heb dit ook inderdaad! Heel frustrerend

4 jaar geleden

Herkenbaar! Ik volg het met m'n fitbit, zo'n 60% vd nacht is licht, 15% wakker en de rest schommelt qua percentages tussen diep en rem🥱 en ik mezelf in het begin maar afvragen waarom ik zo moe ben hahaha

4 jaar geleden

Ik hou het zelf niet bij, maar ik voel wel heel duidelijk dat ik heel licht en onrustig slaap; vaak wakker, veel dromen en vervolgens heel vroeg wakker. Ben nooit een goede slaper geweest maar dit slaat alles! Weet niet of het door de hormonen komt of door de spanning van de zwangerschap...

4 jaar geleden

Ik slaap ook weinig en licht. Ben nu 8+3 en ontzettend vermoeid.. Mijn verloskundige vertelde dat het door de hormonen komt...

4 jaar geleden

Ik slaap ook zo slecht. Zelfs m’n man zegt dat ik heel onrustig slaap.. rond 6 uur in de ochtend slaap ik het lekkerste, maar rond 8 uur gaat ook weer m’n alarm. Dus zit nu met zombie hoofd achter m’n laptop 👩🏻‍💻

4 jaar geleden

Jaa ook mijn horloge geeft aan dat ik geen REM slaap meer heb en alleen nog maar licht slaap.. Altijd 4 uur wakker en savonds niet in slaap komen. Fijn.

4 jaar geleden

Ik slaap ook zo slecht ik ben wel moe maar ik kan gewoon niet slapen zo vervelend

4 jaar geleden

Ik herken dit ook. Ik slaap heel licht, ben vroeg wakker (ben normaal een ster in uitslapen) en ben nu de hele dag moe.

4 jaar geleden

Reactie op Yvette28

Ik herken dit ook. Ik slaap heel licht, ben vroeg wakker (ben normaal een s ...
Pff hier heb ik ook last van! Opeens dik uur voor de wekker wakker wat nog nooit voorgekomen is haha.

4 jaar geleden

Klinkt zo bekend dit. Uren voor m'n wekker wakker. En zo moe de hele dag 😴