3 Reacties

2 maanden geleden

Herkenbaar, helaas is er bij ons nog niks veranderd. Ik heb het eigenlijk los gelaten omdat ik er echt heel erg onder lijdde. 11 uur naar bed en dan 8 uur klaarwakker, snachts ook vaker wakker worden. Hoop dat er bij ons ook snel verandering zal komen maar heb helaas geen hoop meer.

2 maanden geleden

Reactie op Azad6266

Herkenbaar, helaas is er bij ons nog niks veranderd. Ik heb het eigenlijk l ...
Ah wat vervelend, zeg… ooit moet het goed komen… maar helaas zitten we er nu mee 😅

VRIEND

2 maanden geleden

Hier sliep hij tot 8 maanden in zijn wiegje op onze kamer, soms bij ons als ik hem na een voeding vergat terug te leggen, maar nachtvoedingen vroeg hij 3-7x per nacht, tot hij 2 was. Tot anderhalf sliep hij in eigen bed op eigen kamer, behalve als hij ziek was. Hij heeft al 2x corona gehad, maar na de tweede keer wilde hij niet meer terug naar zijn eigen bed en wij waren te moe om hier tegenin te gaan. Dus ja, ik ken het gevoel! Nachtvoedingen hebben we inmiddels goed afgebouwd, maar het duurde nog een maand voordat hij niet meer 3x pn wakker werd ... In de meivakantie is het gelukt om hem weer in een eigen bedje te krijgen bij ons op de kamer te krijgen en daarna hebben we consequent volgehouden om hem op zijn eigen kamer te krijgen. Na maanden werd hij inmiddels niet meer om 5 uur, maar ook 6 uur wakker en snachts niet meer, tot we 2 nachten te moe waren en hij toch in ons bed heeft geslapen. Nu wordt hij snachts weer meerdere keren wakker en vaak ook rond 5 uur voor zijn eerste voeding... Ik hoop dat dit gauw weer recht trekt. Door de wanhoop kan ik inmiddels wat harder zijn en hem ook in zijn eigen bed laten als hij verkouden is. Maar neusspray heeft hier enorm geholpen om te zorgen dat hij beter door sliep, zonder verstopt neusje. Toen hij kleiner was, hadden we ook vaker de luchtbevochtiger aan, wat ook goed hielp. Dat zijn mijn tips. Succes!