3 Reacties

VRIEND

één jaar geleden

He, wat naar. Ja, dan is het even een extra zware maand. Wij hebben 4 jaar gedaan om ons zoontje van veilig uit te krijgen, op mijn 39e, maar dat is ook een grote reden waarom we uiteindelijk niet zijn gegaan voor een tweede. Dat en de nachten vallen nog steeds zwaar, ondanks dat ik inmiddels een paar weken (bijna) geen nachtvoeding meer geef (tot grote spijt van ons mannetje!) . Maar hou moed! Mijn moeder heeft mij als eerste gehad toen ze 41 was en mijn zusje op haar 43e. Zeker met de gezondheidszorg van tegenwoordig heb je nog steeds mooie kansen. Zeker aangezien het jou ook gelukt is voor de eerste keer na je 40e. De tweede zou wat makkelijker gaan, maar op onze leeftijd wordt het ook moeilijker helaas. Hou moed en vergeet niet te genieten van wat je al hebt.

één jaar geleden

Stukje herkenning hier! Je zou toch denken dat wanneer je al 1 kind hebt de klap van een negatieve test minder hard aankomt. Nou ik had dat gisteren ook en het is gewoon niet waar. Het blijft gewoon poep. Ik ben wat jonger dan jij (35) maar heb ook na de 1e een miskraam van eind februari achter de rug. Daarbij was ik na de 1e x zonder anticonceptie direct zwanger dus hoezo nu al 3x niet? Ik praat mezelf maar moed in dat het beter wat langer kan duren en het dan wel goed is dan dat het snel gaat en weer mis is. Bij de eerste duurde het 7 maandjes, dus ik moet niet zo ongeduldig zijn. Maar wat als het helemaal niet meer lukt..? En we waren er al klaar voor he? Bij de vorige zwangerschap al. Het komt wel, het komt wel en: het komt wel. Nu eerst maar weer een glas alcohol naar binnen en een lekker stukje biefstuk als troost 🤪 Succes ❤️

één jaar geleden

Wij hebben 2 jaar over onde dochter gedaan 😔 na de bevalling nooit weer begonnen met anti conceptie, voelde zo tegenstrijdig. Onze dochter is nu 19 mnd en nu voelt de negatieve test ook echt als een teleurstelling. Dit had ik eerder niet zo... ik herken je