5 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb meerdere keren antibiotica moeten slikken ivm een borstontsteking. Als je aangeeft dat je borstvoeding geeft zal een anitibioticum worden voorgeschreven dat gebruikt kan worden tijdens borstvoeding.

4 jaar geleden

Reactie op rosasam

Ik heb meerdere keren antibiotica moeten slikken ivm een borstontsteking. A ...
Dat is fijn! Bedankt 鈽猴笍

4 jaar geleden

Ik heb destijds een blaasontsteking gehad en kreeg ook eerst een antibioticum waarmee ik mocht bv blijven geven, maar uit het labo bleek dat de bacterie resistent was en moest ik overschakelen op een waarbij het niet mocht. Ik ben toen blijven kolven (en weggooien) en had gelukkig een grote voorraad in de diepvries liggen 鈽猴笍. Dat waren 10 pittige dagen, maar ben wel blij dat ik het zo toch gaande kon houden. Succes!

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op rosasam

Ik heb meerdere keren antibiotica moeten slikken ivm een borstontsteking. A ...
Hier ook, tijdens mijn baarmoeder infectie. Hij krijgt er wel wat van mee, waardoor hij daarna flink wat darmkrampen kreeg, maar hij was toen ook nog maar 1 week oud. Lekker veel aan de yoghurt dus, daarna! Omdat het in de eerste week was, kan ik niks zinnigs zeggen over de melk productie.

3 jaar geleden

Ik krijg op dit moment amoxicilline, ik merk geen verschil. Kleine drinkt nog hetzelfde, ook geen verschil in productie. Beterschap! 馃崁