5 Reacties

één jaar geleden

Ja. Dat is oorpijn. Doordat ze plat liggen komt er druk op te staan. En als ze dan wakker worden, geeft dat direct pijn. Eventueel oor druppel pijnstillers, matrasje schuin leggen of lekker bij mama op de borst slapen. En jij zij wat hoger. Dat word de druk verminderd. Succes! 😘

één jaar geleden

Reactie op Daphnebau

Ja. Dat is oorpijn. Doordat ze plat liggen komt er druk op te staan. En als ...
Ja maar ze heeft de ontsteking al sinds maandag, toen zijn we al heen geweest. Maar toen sliep ze snachts als een roosje, sinds de start van anti biotica dus slecht. Misschien wel een bijwerking.

één jaar geleden

Ons meisje zat ook al enkele dagen aan dr oor, voordat we de horrornachten kregen... 1 nacht hebben we half zittend voor de tv doorgebracht tot ze weer in slaap viel... maar zodra we dr plat neerlegden was t klaar. Die nacht werd me duidelijk dat ze oorontsteking had... De nachten erna gingen steeds beter. In jullie geval kan het zijn dat je meisje last heeft van bijwerkingen vd antibiotica, of dat de ooronsteking op zijn hoogtepunt komt (antibiotica heeft altijd even tijd nodig om zijn werk te kunnen gaan doen), of de oorontsteking wordt veroorzaakt door een virus en geen bacterie (dan helpt een antibiotica sowieso niet). Hoe dan ook, klinkt mij niet als een gekke nacht bij oorontsteking... er zullen vast nog wat vervelende nachten komen, maar het word daarna echt weer beter! Sterkte en beterschap voor de kleine meid!

één jaar geleden

Reactie op Nitij

Ons meisje zat ook al enkele dagen aan dr oor, voordat we de horrornachten ...
Lief ! Dankjewel 💕🍀

één jaar geleden

Reactie op Nitij

Ons meisje zat ook al enkele dagen aan dr oor, voordat we de horrornachten ...
Ze is sinds gister wel koortsvrij.. dus ik vraag me af of het wel echt haar oren zijn. Ook heeft ze wel 6 tandjes/kiesjes die erdoor komen.. maar ze is niet zichzelf nee