21 Reacties
3 jaar geleden
Net wat jezelf prettig vind. Als je aankomt kan je dus niet zelf even je bed in duiken,omdat je een kind hebt wat niet de hele dag slaapt. Of je niet gelijk in je accomodatie kunt.
Als jullie er tegen kunnen en je er goed bij voelt gewoon doen
3 jaar geleden
Reactie op Yannick23
Leuke vakantiebestemming! Mag hij wel zo lang achter elkaar in een stoeltje ...
Officieel is het natuurlijk een te lange zit, maar heb het nagevraagd en voor een enkele keer kan het niet meteen schadelijk zijn.
3 jaar geleden
Reactie op VSXBZ
Wanneer ga je? Hier zit ik met dezelfde vraag wij gaan 5 augustus
Wat toevallig, wij ook!
MOD
3 jaar geleden
Wij zijn dit ook van plan met onze jongens! Maar gaan pas 27 augustus, dus hoor graag jullie ervaring.
We hebben wel al in de planning staan dat op de dag van vertrekken de kids bij hun oma is, zodat wij rustig kunnen pakken en wij gewoon een middagdutje kunnen doen.
Ook hebben wij het geluk als we aankomen er al een bevriend stel met kinderen zijn, zodat wij evt oogje dicht kunnen doen.
En ze zitten idd lang in hun stoel wat niet geadviseerd wordt, maar de rest van de vakantie zitten ze nauwelijks in een autostoel. Daar maak ik mij niet druk om.
3 jaar geleden
Wij gaan in september ook met de auto naar Italië en wij gaan ook snachts rijden en hopen dat die dan lekker doorslaapt. En over dat autostoeltje maak ik me ook echt niet druk ons zoontje zit er vrijwel nooit lange stukken in dus voor deze ene keer is dat prima. Je hebt ook van die bedjes voor in de auto zag ik maar dat is geloof ik als ze nog jonger zijn.
3 jaar geleden
Reactie op VSXBZ
Haha dan kunnen we elkaars ervaring niet delen vooraf, helaas!
aah nee dat is jammer idd. Wens jullie alvast een fijne vakantie en hopelijk slapen de kleintjes lekker in de auto
3 jaar geleden
Wij ook! En vond ik heel fijn zo. Hebben ook eerst overwogen om snachts te rijden, maar dan zouden we zelf kapot aan de vakantie begonnen zijn.
Nu zijn we vertrokken op het moment dat zij haar eerste dutje zou gaan doen, dan waren we meteen zeker van een goede ruk rijden.
Succes 🤞!!
3 jaar geleden
Net naar Italië Gardameer gereden met een baby Van 9 maanden. Zijn om 1u “s nachts vertrokken, tussen 20.00 en 1u nog geslapen/ rust gepakt en daarna in de auto gestapt. Zijn in 1 ruk doorgereden, 2x gestopt voor flesjes / eten / verschonen etc. 12 uur later waren we op bestemming en voelde we ons nog vrij fit. Diezelfde avond vroeg naar bed en de volgende dan ben je weer helemaal de oude. Dit beviel ons super goed.
3 jaar geleden
Reactie op ND1992
Net naar Italië Gardameer gereden met een baby Van 9 maanden. Zijn om 1u “s ...
oh wauw maar twee keer gestopt. Denk dat wij wel wat meer gaan stoppen maar hoop in de nacht inderdaad wel de meeste kilometers te maken!
3 jaar geleden
Wij hebben ook 1000 km gereden s nachts naar onze overnachtingsplek. Om 00.00 uur vertrokken, onze baby gewoon eerst in eigen bed laten slapen. Ze heeft de hele nacht verder geslapen in de auto. Paar keer gestopt s nachts, maar ze sliep gewoon verder. Om half 8 flesje gegeven en een stop gemaakt van 3 kwartier en om 10 uur nog een keer. Zo bleef ze wakker na 10 uur. We waren rond 12.00 uur op onze overnachtingsbestemming. Toen onze dochter haar middagdut deed hebben wij ook even geslapen. 's avonds op tijd naar bed en toen waren we weer fit. We waren bang dat het tegen zou vallen, maar het is ons juist erg meegevallen! Fijne vakantie!
3 jaar geleden
Reactie op IRISLL
Mijn advies; DOEN! Wij vinden het zelf zo een stuk relaxter rijden, en ja j ...
Helemaal waar! dankjewel
3 jaar geleden
Reactie op Maureen_1993
Wij hebben ook 1000 km gereden s nachts naar onze overnachtingsplek. Om 00. ...
Dankjewel en bedankt voor het delen van jou ervaring 💕
3 jaar geleden
Wij met baby van 7 maanden 1500 km gereden. We zijn in de ochtend om 08.00u gaan rijden. We wilde voor ons zelf en voor onze baby een normale nacht. In de auto (reiswieg) ging ze lekker kletsen, spelen. En af en toe flesje geven. Ik geef borstvoeding, maar met file etc kwam dat niet uit. Dus kolven in de auto, super charmant. En flesje geven.