7 Reacties

4 jaar geleden

Geniet maar van de rust :p. Hier zijn we al blij met een paar uurtjes slaap per dag

4 jaar geleden

Hier is het net omgekeerd 😂 beetje overdreven, maar sinds 16u heeft ze hier echt nog niet veel geslapen. Dus idd, geniet!

4 jaar geleden

Reactie op heidi

Geniet maar van de rust :p. Hier zijn we al blij met een paar uurtjes slaap ...
Jaa ❤️ Ik ben ook enorm dankbaar hoe tevreden ze is! Ze huilt eigenlijk nooit 🙈 Maar het is meer dat ik me afvraag of zoveel slapen wel okee is

4 jaar geleden

Mijn zoontje slaapt ook veel. Is wel alert als hij wakker is inderdaad, maar vertoond ook snel weer moeheidssignalen. Hij is ook veel meer tevreden als hij veel slaapt. Als hij te lang wakker is gaat hij ook huilen. Als hij gewoon blijft aangeven wanneer hij honger heeft en het verder goed gaat maak ik mij er niet druk over. Slaapt hij dus lastiger alleen overdag, dus ben ik er nog druk mee als hij bovenop mij ligt.

4 jaar geleden

Zolang als ze voldoende plasluiers heeft EN blijft aankomen in gewicht, dan hoef je je niet zo snel zorgen te maken.

4 jaar geleden

Reactie op MM2306

Jaa ❤️ Ik ben ook enorm dankbaar hoe tevreden ze is! Ze huilt eigenlijk noo ...
12 tot 20 uur slaap

4 jaar geleden

Is echt normaal hier slaapt ze soms ook gelijk na de voeding ze moeten zoveel groeien dat kost veel energie! Bij mijn oudste 2 had ik dar ze met 2/3 maanden elke keer iets langer wakker bleven ook omdat ze dan beetje beginnen te spelen