23 Reacties
4 jaar geleden
Overigens doet ze haar slaapjes niet goed. Ze kan wel zelfstandig in slaap vallen maar niet zonder speen dus minimaal 2x lopen na het wegleggen en dan valt ze wel in slaap en tussendoor wordt ze ook nog wel 1 of 2x wakker maar als k dan weer het speentje doe dan slaapt ze weer een poosje verder. Is overigens overdag nooit een goede slaper geweest. Ja een aantal weken ging het goed maar over het algemeen hebben wij te maken met een slechte slaper en over alert kindje......
4 jaar geleden
Hier is het zelfde ik denk dat het echt te maken heeft met een sprong kan dat zijn
4 jaar geleden
Hier ook hoor bijna 7 maanden. Hij is wel vrolijk maar stiller dan anders ennn hij is ineens in volle paniek als er vreemde voor zijn neus staan zoals opa en oma. Wil alleen maar aan papa en mama hangen. Is geloof ik gewoon n fase.
4 jaar geleden
Hier precies hetzelfde...opeens kan ik niks doen wil de hele dag dat ik bij hem zit maar ook dat is niet goed genoeg. Ik gooide het zelf op dat hij heel snel gaat in ontwikkelen. Rollen, kruipen, en hij kan soms al zelf gaan staan en wil ook de hele tijd staan als we spelen. Heel vermoeiend. Nacht slaap is ramp echt hel erger dsn toen hij pasgeboren was. Hij sliep super tot de slaap regressie vab 4 mnd..daana sporadisch een goede nacht gehad.
4 jaar geleden
Sprong 5! Zie boek; oei ik groei!
De app zit er qua timing helemaal naast. Die van ons is nu ook opeens een zeur, boek komt echt overeen met wat ze meemaken en laten zien!
4 jaar geleden
Hier ook ineens niet goed zelf kunnen spelen, veel bij papa en mama willen zijn, huilen als we weglopen. Kan nu ook verlatingsangst spelen rond week 29/30.
Wat betreft het vroeg wakker worden hadden wij ook, zijn erachter gekomen dat ze teveel sliep overdag. Nu slaapt ze circa 3 uur overdag en weer gewoon tussen half 7 en kwart over 7 wakker 🙂.
4 jaar geleden
Oh precies hetzelfde hier met 6,5 maand. Van blij ei naar humeurig hangerig meisje. Wil per se op de buik, maar vervolgens helemaal niet blij. Ik heb het idee dat ze boos is dat kruipen nog niet lukt (ze ligt lekker te spartelen). En dat ze het doorheeft als je weggaat en dat vindt ze niet leuk.
Knuffels en nabijheid doen wonderen trouwens. Net als aandacht van de grote zus :) En kiekeboe is een grote hit.
Ik heb trouwens ook een beginnend tandje gevoeld. Heeft vast ook iets met het humeurtje te maken.
4 jaar geleden
Reactie op JoJo1189
Onze zoon ook 6,5mnd precies hetzelfde! Volgens de oei ik groei app zit hi ...
Jup hier ook! Volgende week 7 mnd oud en echt niets is fijn + tandjes + verkouden + alle kanten oprollen maar soms in de knoop komen + k*t slapen 🤪😅😥
4 jaar geleden
Reactie op RONA1987
Oh echt. Ik volg de app maar daar moet ze juist net uit sprong 5 zijn. Welk ...
Hier ook een huh-moment. Volgens de app zit hij nu in de huilen, hangerig en humeurig fase die hoort bij het leren kennen van afstanden..
4 jaar geleden
Zo ik was ten einde raad voor een moment en dacht ff kijken of iemand ook het zelfde probleem heeft. En ja hoor voor iedereen herkenbaar. Niets is goed. Blijk dus de 3H en zijn tandjes komen door😫. Niet makkelijk allemaal. Vooral niet al iedereen een mening erover heeft hier thuis. Ik hoor zelf dat ik hem verwend heb en te vaak aan de arm heb daarom doet hij nu zo. En hij mag volgens opa niet zeuren😓 vermoeiend wat men allemaal te zeggen heeft maja. Life goes on en ik heb liever hier mijn antwoorden zoeken dan in mijn eigen kring.
4 jaar geleden
Zo ik was ten einde raad voor een moment en dacht ff kijken of iemand ook h ...
Ugh ik krijg precies hetzelfde commentaar. “Je hebt hem verwend”, “hij wilt alleen nog opgepakt worden omdat jij hem dat geleerd hebt” “je hebt hem verpest” bla bla bla. Zo irritant dat iedereen alles beter weet dan wij zelf 🤯😂