7 Reacties

4 jaar geleden

Ja! Ik gebruik sindsdien een slaapzakje en het nunki lakentje van fedde en Kees. Dat houdt hem zo goed als op 1 plek zonder te fixeren zegmaar.

4 jaar geleden

Mijn zoontje doet dit al 4 weken, ik heb me er gewoon bij neergelegd want ik blijf hem goed leggen en toch gaat hij weer terug.

4 jaar geleden

Onze zoon doet dit al vanaf de eerste week. Was er toen ook heel alert op, maar draaide steeds weer terug. Vertrouwde erop dat het goed zou gaan. Hij is nu bijna 8 weken, dus het zal wel goed zitten🤷‍♀️

4 jaar geleden

Mijn zoontje van 12 weken doet het ook al vanaf een week of 4. Het valt mij op dat hij dat vooral doet als wij naar bed gaan, het lijkt alsof hij “er bij” wil zijn… terug leggen heeft geen zin 😅

4 jaar geleden

Onze zoon is 12 weken en hij doet dit ook al enige tijd. Zo bijzonder haha, en inderdaad verplaatsen heeft geen zin. En ik denk zelf ook dat hij er “graag bij wil zijn” 😊

VRIEND

4 jaar geleden

Onze kleine schuift nu ook een dag of 2 dit de wieg, ondanks zijn slaapzak. Beentjes haast tussen de bodem spijltjes en neus strak tegen het (dunne) stoffen hoes dat de spijltjes bedekt, richting ons bed. Het is ook nog eens een wiegende wieg, dus het scheef hangende ding duwde hem nog verder de hoek van het bedje in! Gelukkig hebben wij geen delen waar hij niet door kan ademen, zoals jouw gaas niet doorgaat tegen het matras... Misschien kun je op die plek het matras wat verhogen door een (opgerolde?) handdoek dat onder het matras te schuiven? Dan moet hij met zijn best doen om met zijn neusje er weer tegenaan te komen.