22 Reacties

3 jaar geleden

Hoi, wij gebruiken het apparaat en voor nutrilon is dat setting 5. Op internet kan je op de site van brezza alles invullen en dan geeft ie setting 5 aan. Op de lijst staat het inderdaad niet.

3 jaar geleden

Fijn dat je deze vraag stelt, wij zitten precies met dezelfde vraag Heb Nutrilon gemaild en ze gaven aan niet achter de Baby Brezza te staan & mij dus geen informatie willen geven…

3 jaar geleden

Wij hebben net de schepjes onderschept, setting 5 was iets te weinig en setting 6 iets teveel. Wij gaan voor setting 6

3 jaar geleden

Wij gebruiken setting 4!! Kijk even op babypark. Daar staat een lijst op.

3 jaar geleden

Reactie op britt2496

Wij gebruiken setting 4!! Kijk even op babypark. Daar staat een lijst op.
Wat moet ik dan invullen voor deze voeding?

3 jaar geleden

Reactie op MM2306

Wat moet ik dan invullen voor deze voeding?
Wij 6, hoe komen jullie op 4? 😊

3 jaar geleden

Reactie op MM2306

Wij 6, hoe komen jullie op 4? 😊
Zo hebben wij het gevonden. De instelling van baby brezza snapte we niks van.

3 jaar geleden

Wij hebben deze voeding. Maar als er nog meer zijn die deze ook hebben met setting 6 hoor ik het graag. We hebben namelijk wel wat moeite met de flesjes. Ze verslikt zich erg vaak

3 jaar geleden

Ik had eerst setting 5 maar merkte dat haar ontlasting echt veelte hard werd waardoor ze wat last kreeg dus hebben hem toen naar 4 gezet en gekeken qua schepjes en kreeg precies 2 schepjes voor 60cc. 5/6 nog niet naar gekeken maar ben eigenlijk nog wel benieuwd als ik dit zo lees 😬😬

3 jaar geleden

Reactie op britt2496

Wij hebben deze voeding. Maar als er nog meer zijn die deze ook hebben met ...
Vervelend dat er zoveel onduidelijkheid over is he!? Wij hebben setting 4,5 en 6 geprobeerd. Door een boterhamzakje in het apparaat te doen konden we de schepjes onderscheppen en de schepjes vervolgens tellen. Setting 4 en 5 vonden wij duidelijk te weinig, setting 6 was iets teveel en wij hebben daar voor gekozen. Ik ga het vandaag nog eens doen met setting 4! Hou je wel even op de hoogte 😊

3 jaar geleden

Ze krijgt trouwens 90cc en met setting 4 en 5 waren het net geen 3 scheppen.. Setting 6 net iets meer dan 3 schepjes

3 jaar geleden

Dan Ben ik benieuwd ! Hier doet ze ook wel vaker kokhalzen een tijdje na de fles. Hebben nu eens de lefax niet gegeven(voor de darmkrampjes). Het is ook allemaal zo uitproberen. Dus even afwachten wat het doet. Drinken jullie baby’tjes wel allemaal goed?

3 jaar geleden

Reactie op britt2496

Dan Ben ik benieuwd ! Hier doet ze ook wel vaker kokhalzen een tijdje na de ...
Ja hier drinkt ze wel goed met setting 4 en haar ontlasting is ook weer “normaal” het leek alsof ze beetje verstopt raakte met setting 5.

3 jaar geleden

Reactie op britt2496

Dan Ben ik benieuwd ! Hier doet ze ook wel vaker kokhalzen een tijdje na de ...
Hier drinkt ze ook goed. Ze dronk haar vorige fles in 5 minuten op, nu hebben we de dokter brown en nu gaat t goed 🥰

3 jaar geleden

Reactie op MM2306

Hier drinkt ze ook goed. Ze dronk haar vorige fles in 5 minuten op, nu hebb ...
Ja we zijn het hier ook aan t proberen en tot nu toe gaat het steeds beter. Nu ik even geen lefax erin heb gedaan heeft ze niet meer hoeven kokhalzen. Zou dat daarmee te maken kunnen hebben? Wel erg in afwachting wat de krampjes zullen doen. Ze doet overigens wel een dik half uur over de fles

3 jaar geleden

Ik heb net setting 4 even ‘onderschept’ 90cc water, zou 3 scheppen moeten zijn. Het waren er amper 2.. Zal dit dan zo verschillen per apparaat? Zou het voor de zekerheid even zelf checken! Zou vervelend zijn als jullie kindje elke voeding een schepje te weinig krijgt..

3 jaar geleden

Reactie op MM2306

Ik heb net setting 4 even ‘onderschept’ 90cc water, zou 3 scheppen moeten ...
Hoe testte je dit precies?

3 jaar geleden

Reactie op britt2496

Hoe testte je dit precies?
Het apparaat mixt het water + de voeding. Ik heb een boterhamzakje erin gehangen, om de voeding te onderscheppen. Deze vervolgens afgemeten en kwam op 2 schepjes uit bij setting 4.

3 jaar geleden

Reactie op MM2306

Het apparaat mixt het water + de voeding. Ik heb een boterhamzakje erin geh ...
Wij hebben setting 4 net gemeten indd! En ook maar amper 2 scheppen.. gaan nu setting 5 eens proberen.

3 jaar geleden

Reactie op MM2306

Het apparaat mixt het water + de voeding. Ik heb een boterhamzakje erin geh ...
Setting 5 is net geen 3 volle schepjes.