7 Reacties
4 jaar geleden
Als je zoontje sterk genoeg is om om te rollen dan is zijn nekje ook sterk genoeg lijkt me. Hier slaapt ons zoontje al heel lang op zijn buik draait altijd zelf zijn hoofd opzij. Zelfs toen hij nog niet kon omrollen
4 jaar geleden
Ik had dit met mijn 2de kindje exact elke keer draaide ik hem terug met diezelfde angst indd uiteindelijk heb ik het maar gelaten en vertrouwd op me kindje.. ze zeggen zodra ze zelf kunnen draaien zijn ze ook sterk genoeg om hun hoofdje schuin te leggen. Ja het is wel mega spannend hoor ik kon zelf niet slapen om de zoveel tijd even checken en hij sliep heerlijk op z'n buik🙈
Heb je een aerosleep matras dit kan je beetje gerust stellen omdat ze er dan doorheen kunnen ademen
4 jaar geleden
Mocht je het echt niet prettig vinden heeft snoozzz een slaapwikkel waardoor je kindje niet op zijn buik kan draaien. https://www.snoozzz.com/slaapwikkel/
4 jaar geleden
Onze dochter doet dat ook. Je moet het juist niet gaan forceren met een snoozzz wikkel dit belemmerd de fysieke ontwikkeling!
Ze draaien echt wel het hoofdje opzij hoor vooral met die leeftijd
4 jaar geleden
Gewoon even een fase. Elke keer terugdraaien zolang hij het zelf niet kan, blijft hij het doen zoals hier.. dan was haar even laten vechten wel de oplossing. Ze legde vanzelf haar hoofdje neer en ondertusse zitte we met een buikslapertje. Ze kan trouwens ondertussen ook wel terug draaien maar ze slaapt goed en vast op haar buikje.