11 Reacties

3 jaar geleden

Ik ga t denknik ook halen voor mijn zoontje voor onder de broek hij trekt altijd zn sokken uit dus dat kan dan niet 🙈👌

3 jaar geleden

moet ze nog aanschaffen, maar ik ga ze onder een broek aantrekken. 👍🏼

3 jaar geleden

Hier aangeschaft en ook gebruikt. We merkten dat hij geregeld koude benen had door het kruipen over de grond... Werkt ideaal! Ook handig voor bv een binnenspeeltuin waar sokken verplicht zijn.. geen gezeur met sokken die uitgaan.. overigens hier ook nog gewone sokken voor als hij bv een strakkere broek aan heeft..

3 jaar geleden

Hier ook hoor! Gebruik veel Silly Silas 😎👌

3 jaar geleden

Ik heb wollen maillots besteld voor onder een broek van dilling.nl !

3 jaar geleden

Oh dit ga ik ook doen hoor! Ik denk zowel in plaats van een broek als er onder. Beetje afhankelijk van de outfit en het weer. Hoop wel dat dit topic een beetje netjes blijft. (Er was laatste een vergelijkbaar topic wat he-le-maal uit de hand liep)

3 jaar geleden

oh wat slim! Bij wat voor temperaturen doe je zo iets onder een broek? Ik ben geneigd om het snel te warm aan te kleden 😊

3 jaar geleden

Ik ga het zeker gebruiken. Gebruikte het ook regelmatig toen hij net geboren was en we ergens heen gingen.

3 jaar geleden

Ik vind spijkerbroekjes op dit moment nog warm genoeg maar ga ze zeker wel nog gebruiken! Vind het wel handig zodat die geen sokken kan uittrekken

3 jaar geleden

Bij de primark vandaag hele leuke maillots gehaald met dinos voor jongetjes

3 jaar geleden

Hier worden maillots ook gedragen snachts in een slaapzak. Sokken knellen soms af of gaan uit. Anders koude voeten.